Tema: Re: Tesla Model 3
Autorius: tomasz
Data: 2016-04-02 21:29:25
butent.
sedi titanike, bet nelipa nes silta ir komfortiska. kolkas.

todel ir eina i rinka tesla, abalys ir gugolis.

-- 

t.
"Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message 
news:ndp18e$2of$1@trimpas.omnitel.net...
> nu ir kaip tradiciniam gamintojui siulyt elektrokara, kai salia stovi 
> dyzelis, su baku nuvaziuojantis >1000km ir papildomas per kelias minutes 
> ant kiekvieno kampo?
>
>
> On 4/2/2016 7:11 PM, tomasz wrote:
>> gal, bet kazkaip gyvena jankiai, gal net ir vargsta nelabai.
>>
>> saule afrikoj, ispanijoj, prancuzijoj, hydro skandinavijoj, technologojso
>> pinga, subsidijos mazeja.
>>
>> del ae, sutinku, kad sudo daug, bet kiekviena atveji reik skaiciuot.
>> stabdyt elektrine neisnaudojusia resurso, dar didesnis nuostolis.
>>
>> vienaip ar kitaip, laidu klausimas yra issprendziamas.
>>
>> nu ir kiek tu hybridiniu bulku pardave?
>> anot https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_hybrid_vehicles
>> visiskas feilas.
>> cia panasiai, kaip sakyt, kad ms pirmas plansete
>> aka Microsoft's Tablet PC
>>
>> isleido, bet...va nenorejo subsidijuot, gadint rinkos ir pan.
>>
>> tradicinis car meikeris, negali padaryt gero elektrinio automobilio, nes 
>> pas
>> ji dyzelis galvoje, ir milijardai euru pakasti i tradicines technologijas 
>> ir
>> fabrikus.
>> nx jam visa tai griaut, jisai geriau galvos, kaip apipist euro 6 ar 9, 
>> kaip
>> prasukt koki lobizma, darys viska, kad tik nereiktu keist kurso.
>>
>>
>