butent. sedi titanike, bet nelipa nes silta ir komfortiska. kolkas. todel ir eina i rinka tesla, abalys ir gugolis. -- t. "Dainiushas" <skirdain@soften.ktu.lt> wrote in message news:ndp18e$2of$1@trimpas.omnitel.net... > nu ir kaip tradiciniam gamintojui siulyt elektrokara, kai salia stovi > dyzelis, su baku nuvaziuojantis >1000km ir papildomas per kelias minutes > ant kiekvieno kampo? > > > On 4/2/2016 7:11 PM, tomasz wrote: >> gal, bet kazkaip gyvena jankiai, gal net ir vargsta nelabai. >> >> saule afrikoj, ispanijoj, prancuzijoj, hydro skandinavijoj, technologojso >> pinga, subsidijos mazeja. >> >> del ae, sutinku, kad sudo daug, bet kiekviena atveji reik skaiciuot. >> stabdyt elektrine neisnaudojusia resurso, dar didesnis nuostolis. >> >> vienaip ar kitaip, laidu klausimas yra issprendziamas. >> >> nu ir kiek tu hybridiniu bulku pardave? >> anot https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_hybrid_vehicles >> visiskas feilas. >> cia panasiai, kaip sakyt, kad ms pirmas plansete >> aka Microsoft's Tablet PC >> >> isleido, bet...va nenorejo subsidijuot, gadint rinkos ir pan. >> >> tradicinis car meikeris, negali padaryt gero elektrinio automobilio, nes >> pas >> ji dyzelis galvoje, ir milijardai euru pakasti i tradicines technologijas >> ir >> fabrikus. >> nx jam visa tai griaut, jisai geriau galvos, kaip apipist euro 6 ar 9, >> kaip >> prasukt koki lobizma, darys viska, kad tik nereiktu keist kurso. >> >> >