nu ir kaip tradiciniam gamintojui siūlyt elektrokarą, kai šalia stovi dyzelis, su baku nuvažiuojantis >1000km ir papildomas per kelias minutes ant kiekvieno kampo? On 4/2/2016 7:11 PM, tomasz wrote: > gal, bet kazkaip gyvena jankiai, gal net ir vargsta nelabai. > > saule afrikoj, ispanijoj, prancuzijoj, hydro skandinavijoj, technologojso > pinga, subsidijos mazeja. > > del ae, sutinku, kad sudo daug, bet kiekviena atveji reik skaiciuot. > stabdyt elektrine neisnaudojusia resurso, dar didesnis nuostolis. > > vienaip ar kitaip, laidu klausimas yra issprendziamas. > > nu ir kiek tu hybridiniu bulku pardave? > anot https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_hybrid_vehicles > visiskas feilas. > cia panasiai, kaip sakyt, kad ms pirmas plansete > aka Microsoft's Tablet PC > > isleido, bet...va nenorejo subsidijuot, gadint rinkos ir pan. > > tradicinis car meikeris, negali padaryt gero elektrinio automobilio, nes pas > ji dyzelis galvoje, ir milijardai euru pakasti i tradicines technologijas ir > fabrikus. > nx jam visa tai griaut, jisai geriau galvos, kaip apipist euro 6 ar 9, kaip > prasukt koki lobizma, darys viska, kad tik nereiktu keist kurso. > >