yra siek tiek to, bet gal reiktu realybej pracekint. -- t. "MumZer" <zerg@zerg.zzx> wrote in message news:ne0cke$icj$1@trimpas.omnitel.net... > apie subj > > "tomasz" wrote in message news:ndu3d7$lu5$1@trimpas.omnitel.net... > > apie katras akecias snekam? > > -- > > t. > "MumZer" <zerg@zerg.zzx> wrote in message > news:ndtu8i$k4t$1@trimpas.omnitel.net... >> bagažinė tai pasityčiojimas kažkoks.. :D >> >> "tomasz" wrote in message news:ndp4i7$3k3$1@trimpas.omnitel.net... >> >> feilas buvo todel, kad sudas gavosi, o kaina jau po to, kokia ji ten jau >> bebutu, su pelnu ar i minusa. >> kita vertus o kaip lapas su primusu? irgi i minusa? :) >> >> nu ir ka, nei vienas tradicinis nedatraukia iki teslos, aisku realus >> masinis >> karutis bus 2017, tada ir bus tiesos momentas masems. >> bet panasu, kad preorderiu bus dxja. >> >> bbz, miega jie ten ar ne, protingi ar durni, bet kita syk tos galvos >> pagimdo >> pele... >> o valdzia, tai is vis prie dievo, aukstai sedi, toli mato, "viska" zino >> geriausiai... >> ar gal vaginogeitas cia tik jankiu noras pabirbint vw? >> >> nu matai, vienas dalykas kazka pakeist, kitas dalykas viska is esmes >> daryt >> kitaip. >> >> nu tai lauksim, lauksim, kada pasipils golpai su sleikom, kad tik velu >> nebutu.:) >> >> >> >> -- >> >> t. >> "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message >> news:ndp2ge$1j4$2@trimpas.omnitel.net... >>> On Sat, 02 Apr 2016 19:11:09 +0300, tomasz wrote: >>> >>>> vienaip ar kitaip, laidu klausimas yra issprendziamas. >>> >>> Teoriskai viskas issprendziama, o vat praktikoj daznai kazkaip taip >>> paprastai nesigauna. Vis islenda juokingu smulkmenu. >>> >>>> nu ir kiek tu hybridiniu bulku pardave? >>>> anot https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_hybrid_vehicles visiskas >>>> feilas. >>>> cia panasiai, kaip sakyt, kad ms pirmas plansete aka Microsoft's Tablet >>>> PC >>> >>> Todel ir feilas, kad pardavinejo uz realia kaina, o ne sau i nuostoli. >>> Kaip kad kai kurios kitos firmos. T.y. problema ne tame, kad anie >>> "miega". >>> >>>> tradicinis car meikeris, negali padaryt gero elektrinio automobilio, >>>> nes >>>> pas ji dyzelis galvoje, ir milijardai euru pakasti i tradicines >>>> technologijas ir fabrikus. >>>> nx jam visa tai griaut, jisai geriau galvos, kaip apipist euro 6 ar 9, >>>> kaip prasukt koki lobizma, darys viska, kad tik nereiktu keist kurso. >>> >>> Jo, vel samokslo teorijos :) Tipo visokie ten bnv i3, i8, e-golf, >>> voltai, >>> amperos, zoe, fluece tai ne minetu meikeriu produkcija? >>> >>> Viska tas meikeris gali, ten ne viena galva ir vienu metu jie sugeba >>> "galvot" apie daugeli dalyku. >>> >>> Pas juos netruksta protingu zmoniu sekanciu rinkos tendencijas beigi >>> turinciu realius skaicius. Jie tau tiksliai gali pasakyt kiek kainuos ka >>> pagamint, kiek tokiu galima parduot ir uz kokia kaina. Kai tik prades >>> apsimoket, iskart pamatysi ju salonuose kruva elektromobiliu kiekvienam >>> skoniui. >>> >>> Mirusios technologijos be jokio sazines grauzimo nuzudomos. Kaip kad pvz >>> tas pats VW gamino savo TDI tol kol nebuvo adekvacios alternatyvos. Kai >>> tik CR pasieke adekvatu lygi, minetos galvos paskaiciavo kad investuot i >>> savo TDI neapsimoka ir be gailescio nuzude, o inzinierius pasiunte >>> uzsiiminet kuo kitu. Nors anot taves turejo laikyt isikibe, nes juk tiek >>> priinvestavo. >>> >>> Taip kad kai komponentu kainos nusiris iki tinkamo lygio jie lygiai taip >>> pat uztvindys rinka ekeltriniais varikliais. >>> >>> -- >>> kthxbai. >> >