gal, bet kazkaip gyvena jankiai, gal net ir vargsta nelabai. saule afrikoj, ispanijoj, prancuzijoj, hydro skandinavijoj, technologojso pinga, subsidijos mazeja. del ae, sutinku, kad sudo daug, bet kiekviena atveji reik skaiciuot. stabdyt elektrine neisnaudojusia resurso, dar didesnis nuostolis. vienaip ar kitaip, laidu klausimas yra issprendziamas. nu ir kiek tu hybridiniu bulku pardave? anot https://en.wikipedia.org/wiki/Audi_hybrid_vehicles visiskas feilas. cia panasiai, kaip sakyt, kad ms pirmas plansete aka Microsoft's Tablet PC isleido, bet...va nenorejo subsidijuot, gadint rinkos ir pan. tradicinis car meikeris, negali padaryt gero elektrinio automobilio, nes pas ji dyzelis galvoje, ir milijardai euru pakasti i tradicines technologijas ir fabrikus. nx jam visa tai griaut, jisai geriau galvos, kaip apipist euro 6 ar 9, kaip prasukt koki lobizma, darys viska, kad tik nereiktu keist kurso. -- t. "Invertuota panda" <fake@email.yes> wrote in message news:ndofb8$tp8$4@trimpas.omnitel.net... > On Sat, 02 Apr 2016 15:08:54 +0300, tomasz wrote: > >> per smarkiai melzdamas, rizikuoji gaut meduolio skyle, ka vietomis >> matome ant LT. >> aplamai akcizas ant kuro yra kazkoks iskrypimas, prarades savo pradine >> paskirti. >> amerikosai gi neturi akcizo ant naftos produktu lygtais, ir gyvena. > > Amerikosai skirtingai nuo musu turi daug kitu dalyku kuriuos galima > apmokestint. Ir gyvena jei neskaiciuot elito ne taip jau ir gerai. > >> 23% is vejo dabar, po 2-3 metu bus daugiau, o kur dar saule ir hidro... > > Ir kur tie saule ir hidro? Afrikoj? > Visi tie % pasiekti stipriai subsidijuojant. Ir minetom subsidijom senkant > mazes ir augimas. Faktas tas, kad i vejo jegaines suinvestabe babkes > dabar sedi su riestainio skyle. > >> veikianciu atominiu uzdarymas yra totalus absurdas, vien ko ignalinos >> pvz vertas. >> na bet cia minios emocija, rinkejas skias. > > Anaiptol. Atomines elektrines yra labai brangios eksploatuot tiek > ivertinant rizika tiek busimus panaudoto kuro sandeliavimo kastus. > Kuriuos beje apmokes ne ju prigaminusios firmos, bet mokesciu moketojai, > t.y. mes. > >> del kainu lygio DE ir LT, negali tiesiogiai lygint 8 su 30 ct, vistik >> skirtinga ekonomine situacija. > > Tai mes diskutuojam apie elektromobilius globaliai ar apie tuos 3 > elektromobilius lietuvoje? > >> o vot del papildomu liniju, nebuciau toks tikras... >> https://lt.wikipedia.org/wiki/Sumanusis_elektros_tinklas decentralizuota >> generacija (saules el ant privataus namo, mazi vejo malunai, >> etc.), kaip tik sumazintu liniju apkrovima.. >> o asilu kurie galva su folga apsivynioje vaiksciotu net Europarlamente >> yra.. > > Man nereikia buti tikram, apie tas tinklu problemas jau senai aidi visa > presa. > >> po 2 metu pamatysim, ar bus aiponas ant ratu. >> nes 350 km uz 30-35 kEur, yra achuennai. >> >> kad tik nebutu kaip nokiai, tik pyst ir zopa vokietijos pramones >> flagmanui. > > Tas flagmanas elektromobiliais uzsiimineja jau labai senai. Pvz toks Audi > 80 duo buvo pardavinejamas jau daugiau nei pries 20 metu. > > Tai ko jie siuo metu nedaro, tai neuzsiima rinkos subvencionavimu, t.y. > nepasiryze ant kiekvieno automobilio prarast pinigus. Bet technologijas > jie visi turi stalciuose ir reikalui esant gali laisvai padidint gamybos > apimtis. > > -- > kthxbai.