nu tai cia vistos ir kiausinio problema. nera pajegumu, nes nera paklausos. nera paklausos, nes nepatogu, neapsimoka. nepatogu ir neapsimoka, nes nera infrastrukturos (labai placia prasme), technologijos brangios. nera pigiu technologiju ir in frastrukturos, nes tai daug kainuoja, sunkiai igyvendinama, niekas nenori ir/ar negali to daryt. nematau jokio preteksto, kodel esama situacija turetu is esmes pasikeist greitu laiku. teisingai kazkas rase - kai baigsis nafta, kazkas keisis. bet abejoju ar i ta puse, apie kuria cia visi snekam. nes be naftos tai ne tik elektros, bet elementarios plastmases, tepalu ir kt. is naftos gaminamu daiktu nebus tiem elektromobiliams, ju technologijoms daryt ir vystyt. On 2016.04.02 17:07, eMeR wrote: > On 2016-04-02 13:39:24 +0000, jtdm said: > >> tu bent jau bandei atsakyt sau i klausima, kodel iki siol dar nepaeme? >> >> On 2016.04.02 15:12, tomasz wrote: >>> kodel tu stumi, kad 100 % vazines su tesla? >>> duok dieve 5 % kasmet rinkos paimtu. >>> o tada viskas vystysis naturaliai, ir infrastuktura ir generacija. >>> o dabar pagal tave po 2 metu vien eletra visur, kliedesys. > > Nes jų gamybos pajėgumai šiai dienai yra juokingi? Kada jie ten savo > mega factory baigs. Ar tik ne 2018tais. O kol kas... > > "Tesla plans to deliver 80,000 to 90,000 new Model S and Model X > vehicles in 2016"