Tema: Re: Shaldiklis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-02-17 12:48:02
    Nu specialna tebe tancuju. Gal kai kur pa ir sumaišysiu, bet kadangi
kaip koks Baranauskas dabar iš savo kaimiškos kleteles fleiminu .... Todel
manau kad pro mano langa matomas vaizdelis (
http://picasaweb.google.lt/petkevicius.linas/Desktop?authkey=s1ItkiGak2E# )
labiau atitinka realia kaimo sitaucija, nei "Kaimas in your pocket" tipo
leidiniai. Todel ir kiaulikes gyvenimas (kaip pasakytu vel tas pats
Baranauskas, o kas gi tas gyvenimas - tik kelione nuo vieno galo iki
kito...) speju pas mane geriau matosi, negu pro kartonkes langa.

    Pirmiausia, galkai kas nustebs, bet paršiukus ne gandras atneša ir ne
kopustuose randa. Ir neatsivedami jie kaime. Paršiukas perkamas turguje. O
turguje 99/100 atveju jis atsiranda iš veislyno. Galima naiviai tiketi, kad
parsiuka pardavineja toks pat ukininkas, kurio parsavede jam sita geri
padovanojo. Pilieciai, nebukim naivus. Kaimietis jis gal ir kaimietis, bet
jis irgi verslininkas. Kokio lytinio organo jam ta parsavede dabar, jei
parsiuko nupirkimas turguj kainuoja kazkur trigubai pigiau (masto ekonomika
odnako).  O iš veislyno jis atsiranda todel, kad ji nupirko
perpardavinetojas. O nupirko perpardavinetojas todel, kad jo neeme didelis
tiekejas, kuris tiekia kiaulikes Maksimai. Per geras turbut buvo, aha. Na
bet sakykim,kad jis visdelto sveikas,grazus baltas ir pukuotas. Parselis
aisku linksmas irjudrus. O ir ko nebuti jam tokiu, kad antibiotiku jis gavo
tiek, kad ten kur pašika, žolė du šimtus metų neauga. Perekupas, kuris
pardavinėja kiaulike, nors irgi kaimietis (ne miescionis gi - nepardaves
kiaulikes balkone nelaikysi), bet marketingo pagrindus ivaldes, ir anekdota,
kur vyrui atejusiam iklotu zmonai, pardave gumine valti yra girdejes. Todel
kartu su kiaulike diedukui parduoda ir maiseli su tabletikemis, kad kiaulike
nesirgtu ir milteliu i jovala, kad estu taip, kad žabtai kaip
žingsniuojantys ekskavatorius kombikorma ima. Jei diedukas pinigu neturejo
ant ratu kiaulei - nieko tokio. Pas mus bent jau kelis kartus i savaite
uzsuka visokie kojines, triusikai, paltai ir treningai, atstovaujami
energingu bobulyciu. Tarp viso shito gerio,jos tai ir trasu pasiulys, na ir
maisto papildu, kaip jie isdidziai vadinami. Va teip ir auga kiaulike - kaip
ant mielu (arba anaboliku). Eda ir guli. Guli ir eda. Begiot jai nelabai
norisi - ne tam tie ratukai skirti,kas gi kiaulei amfike kish. Jei kaimietis
gudresnis kiek ir sazines likuciu dar kaiulei nesusere, pora savaiciu pries
pjaudamas kiaulike antibiotiku kishima nutraukia. Bet jeigu ne truputi
gudresnis, o gudrus, tai supranta, kad kiaulike visa gyvenima sedejusi ant
dozes ir staigiai nukelta nuo adatos, per viena diena imuniteto neigis ir
gali ant tu nervu uzversti kanopas (ar kas ten pas ja) kad ir viena diena
anksciau nei priklauso. Todel tokio biznio rizika retai praktikuojama.
Hormonai... Nu ka hormonai, per savaite jie tikra neiššišika. O ir klientas
patenkintas bus - "Va, vaikai kaulikes kai pavalge, ta i nei gripai, nei
slogos puola - matai kokia sveika mesike ipirkau". Bet klientas irgi
nedurnas - ateis ir pamatys, kad ta kiaulike tokia biski prispangus. Ka
daryt, ka daryt... Imam terpentina (iš mažosios raides) ir pries ateinant
pirkejui patepam kiauliui uzpakaliuka. Kas mate tik Simpsonu Spider-pig, tas
nieko nemate. Ypatingi estetai Rudaminos turgelyje tam reikalui zvaigzdute
perka - sako Grynpys tada maziau kabinasi. Kad Terpentinas pirkdamas
kiaulike pausotys ar kiaules uzpakalis nesmirda terpentinu ar atsizvelgs i
kitus niaunsus... Nu gerai, tikiu.

Pradziai tiek.