Tema: Re: BMS garantinis ...
Autorius: VytautasK
Data: 2008-07-04 16:01:18
Matyt BMS'o meistrai tarakonu labai bijo :)
Servicenet'as irgi tarakona rado (gal ta pati?), bet jiems tai problemu 
nesukele ir jie vistik nustate, kad ne tarakonas motinine sugriauze :)

"M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message 
news:g4l6lr$vf7$1@trimpas.omnitel.net...
> tipo tarakonas - gedimas del vartotojo kaltes?
> buciau linkes tai pavadinti kazkuom panasiu i force major
>
> "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message 
> news:g4l6i4$v8m$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pirko zmogus HP Pavilijona nesiojama. Aisku jis sugedo - numiro motinine, 
>> kaip paprastai pas Pavilijonus ir buna. Kadangi kompas pirktas BMS'e, tai 
>> remontui kompas buvo priduotas i BMS tech. centra...
>> Po savaites BMS pareiske, kad garantija negalioja, nes kompo viduje rado 
>> tarakona. Pareikalavo susimoketi ~80Lt "uz diagnostika" ir pasiule 
>> remontuoti uz ~1000Lt.
>> Pasiuntem BMS nakui ir nuvaziavom i Servicenet'a. Ten zmones kompa prieme 
>> ir po savaites grazino suremontuota kaip garantini, uz jokias 
>> diagnostikas pinigu neeme.
>>
>> Va toks vat tas BMS garantinis :)))
>
>