Matyt BMS'o meistrai tarakonu labai bijo :) Servicenet'as irgi tarakona rado (gal ta pati?), bet jiems tai problemu nesukele ir jie vistik nustate, kad ne tarakonas motinine sugriauze :) "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message news:g4l6lr$vf7$1@trimpas.omnitel.net... > tipo tarakonas - gedimas del vartotojo kaltes? > buciau linkes tai pavadinti kazkuom panasiu i force major > > "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message > news:g4l6i4$v8m$1@trimpas.omnitel.net... >> Pirko zmogus HP Pavilijona nesiojama. Aisku jis sugedo - numiro motinine, >> kaip paprastai pas Pavilijonus ir buna. Kadangi kompas pirktas BMS'e, tai >> remontui kompas buvo priduotas i BMS tech. centra... >> Po savaites BMS pareiske, kad garantija negalioja, nes kompo viduje rado >> tarakona. Pareikalavo susimoketi ~80Lt "uz diagnostika" ir pasiule >> remontuoti uz ~1000Lt. >> Pasiuntem BMS nakui ir nuvaziavom i Servicenet'a. Ten zmones kompa prieme >> ir po savaites grazino suremontuota kaip garantini, uz jokias >> diagnostikas pinigu neeme. >> >> Va toks vat tas BMS garantinis :))) > >