Tema: Re: BMS garantinis ...
Autorius: VytautasK
Data: 2008-07-04 17:18:14
itariu, kad jie C punktu vadovavosi.

Siaip is dalies aisku pats kaltas, kad, nors ir prisiklauses blogu 
atsiliepimu apie BMS garantini, vistiek patingejau toliau vaziuoti ir nuejau 
i BMS. Po apsilankymo beliko tik pasakyti -"taip ir galvojau, to ir reikejo 
tiketis" :)))

beje, D punktas irgi toks labai idomus :)))

"M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message 
news:g4lahk$5bs$1@trimpas.omnitel.net...
> beje
>
>
> UAB BMS MEGAPOLIS rekomenduoja prekes garantiniam aptarnavimui pristatyti 
> gamintojo įpakavime.
>
> Garantiniai įsipareigojimai negalioja, jeigu:
>
>
>  a.. Pažeistas garantinis žymeklis.
>  b.. Yra mechaninių įrangos pažeidimų.
>  c.. Gedimas įvyko dėl pirkėjo kaltės arba netinkamų eksploatacijos sąlygų 
> (drėgmės, šilumos ir pan.).
>  d.. Gedimas įvyko dėl sąveikos su negarantiniu komponentu.
>  e.. Gedimas įvyko naudojant eksploatacines medžiagas, kurios nėra 
> rekomenduojamos gamintojo.
>  f.. Technikos gedimas įvyko dėl programinės įrangos gedimo (įskaitant ir 
> virusų poveikį).
>  g.. Gedimo priežastis yra stichinė nelaimė (žaibas, potvynis ir pan.) 
> arba gaisras.
>
>
> nu nieko apie vabalus nerandu
> ir nemanau kad tai vartotojo kalte.. greiciau gamintojo.. jei paliko skyle
> nu galetu del netinkamu eksploataciniu salygu...