itariu, kad jie C punktu vadovavosi. Siaip is dalies aisku pats kaltas, kad, nors ir prisiklauses blogu atsiliepimu apie BMS garantini, vistiek patingejau toliau vaziuoti ir nuejau i BMS. Po apsilankymo beliko tik pasakyti -"taip ir galvojau, to ir reikejo tiketis" :))) beje, D punktas irgi toks labai idomus :))) "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message news:g4lahk$5bs$1@trimpas.omnitel.net... > beje > > > UAB BMS MEGAPOLIS rekomenduoja prekes garantiniam aptarnavimui pristatyti > gamintojo įpakavime. > > Garantiniai įsipareigojimai negalioja, jeigu: > > > a.. Pažeistas garantinis žymeklis. > b.. Yra mechaninių įrangos pažeidimų. > c.. Gedimas įvyko dėl pirkėjo kaltės arba netinkamų eksploatacijos sąlygų > (drėgmės, šilumos ir pan.). > d.. Gedimas įvyko dėl sąveikos su negarantiniu komponentu. > e.. Gedimas įvyko naudojant eksploatacines medžiagas, kurios nėra > rekomenduojamos gamintojo. > f.. Technikos gedimas įvyko dėl programinės įrangos gedimo (įskaitant ir > virusų poveikį). > g.. Gedimo priežastis yra stichinė nelaimė (žaibas, potvynis ir pan.) > arba gaisras. > > > nu nieko apie vabalus nerandu > ir nemanau kad tai vartotojo kalte.. greiciau gamintojo.. jei paliko skyle > nu galetu del netinkamu eksploataciniu salygu...