Tema: Re: BMS garantinis ...
Autorius: M.M.
Data: 2008-07-04 17:09:50
pridulkejes negarantinis?
garantinis... paprastai pardavejas deda plomba ant dezes
taigi atidaryti negalima
pagal garantijos sutarti, nera jokio punkto kaip "pristatymas pardavejui, 
tech apziurai ir valymui"


"VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message 
news:g4lar9$5qm$1@trimpas.omnitel.net...
> Ane? Kazkaip man sitos nuotraukos nerodete. Gal cia ne musu kompo, jeigu 
> parodyti nesugebejote?
> Jeigu taip baisu buvo, tai KODEL tai netapo kliutimi kitiems meistrams?
> Jeigu atnesiu jums stalini pridulkejusi kompa, tai jis irgi bus 
> negarantinis tol, kol as jo neissiurbsiu???
>
> Lupikautojai esate, ponai, ir tiek. Tikejotes biznio o gavosi snipstas, 
> tai dabar bandote pasiteisinti :)
>
> "Gediminas Petraska" <g@g.l> wrote in message 
> news:g4la85$4rs$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki
>>
>> Kam įdomu - prisegu to vieno tarakono nuotrauką. Jeigu žmogus šneka, 
>> turbūt yra įsitikinęs, kad tarakonas buvo vienas. Tik tam tarakonui gerai 
>> susuko vidurius....
>> Servicenet' as yra BMS konkuruojanti firma...
>>
>>
>> Pagarbiai,
>> Gediminas Petraska
>>
>>
>> "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message 
>> news:g4l6uu$vqq$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Matyt BMS'o meistrai tarakonu labai bijo :)
>>> Servicenet'as irgi tarakona rado (gal ta pati?), bet jiems tai problemu
>>> nesukele ir jie vistik nustate, kad ne tarakonas motinine sugriauze :)
>>
>>
>>
>