Tai tu rastu prasei pinigus grazinti ar ne? Jeigu rastu neprasei, tai dabar jie gali apsimetineti durneliais ir siulys tau arba suremontuotas ausines, arba duos naujas ir nieko nenores girdeti apie pinigu grazinima. Rasai rasta (kadangi man buvo parduota netinkamos kokybes preke, tai, remiantis...) ir eini pinigu reikalauti. parasai 2 ekzemlioriais, viena iteiki, ant ito duodi pasirasyti. Jeigu nesutinka su tavo reikalavimais, grasini vartotoju teisiu gynejais ir konsultuojiesi pvz su http://www.inspekcija.lt/. Siaip pries einant gali ten pasiskambinti ir pasikonsultuoti. Tavo teisės yra surašytos DAIKTŲ GRĄŽINIMO IR KEITIMO TAISYKLĖSE: http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpaieska.showdoc_l?p_id=141450 http://www.vartotojucentras.lt/straipsnis_ist.php?ist=25 4. Jeigu pirkėjui buvo parduota netinkamos kokybės ne maisto prekė ir pardavėjas su pirkėju neaptarė jos trūkumų, pirkėjas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti: 4.1. pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke; 4.2. atitinkamai sumažinti prekės kainą; 4.3. per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus; 4.4. atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas; 4.5. vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. "useris" <netikras@one.lt> wrote in message news:g4m8p9$t7o$1@trimpas.omnitel.net... > Matai ardyti nelabai ten yra ka, nebent laidai bus izoliacija susukti, > tada tai is karto matytusi. > O siaip kaip elgtis jei negrazins pinigu? Ausines is brangesniu, jom > taikoma 5 m. garantija, ir tikrai manau jog negali prisipisti kad laidai > nusilankste, juk specialiai netraukinejau as ju. > > "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message > news:g4m2jl$pts$1@trimpas.omnitel.net... >> Nu tai isarde, sulitavo ir viskas :) >> >> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message >> news:g4lvl6$nln$1@trimpas.omnitel.net... >>> nu nemanau kad butu imanoma suremontuoti ausines, bo negrojo del laidu >>> paluzusiu, na nuo naudojimo nusilankste. >>> prasyt tai pasakiau kad noriu pinigu, pasizymejo ten, ir paeme kad >>> patikrintu ar tikrai neveikia.. >>> >>> "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message >>> news:g4lfns$b2t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> aha, tik kai kurie per ta ziurejima sugeba "netycia" suremontuoti, nors >>>> pardavejas aiskiai nurodo, kad preke nori grazinti ir garantinio >>>> remonto atsisako. >>>> >>>> "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message >>>> news:g4lf6a$agm$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Is karto pinigu niekas niekada neduoda, gi reikia pries tai paziuret >>>>> ar yra isvis pagrindas tam. >>>>> >>>>> "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message >>>>> news:g4ld1f$8eo$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> O kodel palikai? Kodel is karto pinigu neatsiemei? >>>>>> Sugedo, pasieme pratestuoti ir "netycia" suremontavo? >>>>>> Ar rastu prasei pinigus grazinti? >>>>>> >>>>>> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message >>>>>> news:g4lcs3$8a0$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> > As turiu panasu klausima - buvau i BMS garantini nuneses ausines >>>>>> > kad >>>>>> > grazintu pinigus, siandien gavau sms "Preke Koss ausinese perkelta >>>>>> > i >>>>>> > priemimo skyriu. Prasome preke atsiimti", ar tai reiskia kad preke >>>>>> > man >>>>>> > grazina ir pinigu neatgausiu? Siuo metu nesu Vilniuj tai negaliu >>>>>> > nuvykti. >>>>>> > >>>>>> > "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message >>>>>> > news:g4l6i4$v8m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> >> Pirko zmogus HP Pavilijona nesiojama. Aisku jis sugedo - numiro >>>>>> >> motinine, >>>>>> >> kaip paprastai pas Pavilijonus ir buna. Kadangi kompas pirktas >>>>>> >> BMS'e, tai >>>>>> >> remontui kompas buvo priduotas i BMS tech. centra... >>>>>> >> Po savaites BMS pareiske, kad garantija negalioja, nes kompo >>>>>> >> viduje rado >>>>>> >> tarakona. Pareikalavo susimoketi ~80Lt "uz diagnostika" ir pasiule >>>>>> >> remontuoti uz ~1000Lt. >>>>>> >> Pasiuntem BMS nakui ir nuvaziavom i Servicenet'a. Ten zmones kompa >>>>>> >> prieme >>>>>> >> ir po savaites grazino suremontuota kaip garantini, uz jokias >>>>>> >> diagnostikas pinigu neeme. >>>>>> >> >>>>>> >> Va toks vat tas BMS garantinis :))) >>>>>> > >>>>>> > >>>>>> >>>> >>> >>> >> > >