aha, tik kai kurie per ta ziurejima sugeba "netycia" suremontuoti, nors pardavejas aiskiai nurodo, kad preke nori grazinti ir garantinio remonto atsisako. "Zyza" <maskatuoklis@hotmail.com> wrote in message news:g4lf6a$agm$1@trimpas.omnitel.net... > Is karto pinigu niekas niekada neduoda, gi reikia pries tai paziuret ar > yra isvis pagrindas tam. > > "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message > news:g4ld1f$8eo$1@trimpas.omnitel.net... >> O kodel palikai? Kodel is karto pinigu neatsiemei? >> Sugedo, pasieme pratestuoti ir "netycia" suremontavo? >> Ar rastu prasei pinigus grazinti? >> >> "useris" <netikras@one.lt> wrote in message >> news:g4lcs3$8a0$1@trimpas.omnitel.net... >> > As turiu panasu klausima - buvau i BMS garantini nuneses ausines kad >> > grazintu pinigus, siandien gavau sms "Preke Koss ausinese perkelta i >> > priemimo skyriu. Prasome preke atsiimti", ar tai reiskia kad preke man >> > grazina ir pinigu neatgausiu? Siuo metu nesu Vilniuj tai negaliu >> > nuvykti. >> > >> > "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message >> > news:g4l6i4$v8m$1@trimpas.omnitel.net... >> >> Pirko zmogus HP Pavilijona nesiojama. Aisku jis sugedo - numiro >> >> motinine, >> >> kaip paprastai pas Pavilijonus ir buna. Kadangi kompas pirktas BMS'e, >> >> tai >> >> remontui kompas buvo priduotas i BMS tech. centra... >> >> Po savaites BMS pareiske, kad garantija negalioja, nes kompo viduje >> >> rado >> >> tarakona. Pareikalavo susimoketi ~80Lt "uz diagnostika" ir pasiule >> >> remontuoti uz ~1000Lt. >> >> Pasiuntem BMS nakui ir nuvaziavom i Servicenet'a. Ten zmones kompa >> >> prieme >> >> ir po savaites grazino suremontuota kaip garantini, uz jokias >> >> diagnostikas pinigu neeme. >> >> >> >> Va toks vat tas BMS garantinis :))) >> > >> > >>