Tema: Re: BMS garantinis ...
Autorius: pjezo
Data: 2008-07-05 19:15:15
:)
o kaip manai kiek skirtingos rusies ekspertu jie turi ir kiek aparaturos moksliniams tyrimams jie isigije?




"KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message news:g4o25j$qsf$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, su jo viršininku kalbėjau telefonu. Jis mane lengva forma 
> pasiuntė... skaityti įstatymų.
> „Ekspertas“ su jo viršininku turbūt sėdi viename kabinete. :)
> Belieka kreiptis į teismą, bet jei ir jų tokie „ekspertai“ (beveik 
> neabejoju), tai gal geriau tyliai pasėdėti kamputyje, nes BMS'ui net 
> teismo sprendimas nė kiek nepakenktų, o man tas 110Lt ne itin rūpi. :(
> 
> P.S. Dėl tų ausinių iš Antakalnio į Savanorius važiuota jau 4 kartus.
> 
> VytautasK rašė:
> > As bent jau skunda inspekcijos vadovybei del "eksperto" darbo tikrai 
> > parasyciau. Gal nieko ir nelaimeciau, bet "ekspertas" pagirtas tikrai 
> > nebutu.
> > 
> > "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 
> 
> >> Vat čia ir yra liūdnoji dalis, kad inspekcijos „ekspertas“ net nežino 
> >> kaip tas ausines tikrinti. Tikrino pajungęs prie remontuojamo BMS 
> >> nešiojamo kompo ir klausydamas muzikos. Muzika girdėjosi.
> >> Paprašiau, kad paklausytų radijo transliacijos (teksto), tai tame 
> >> kompe radijo stočių išgirsti nepavyko (kažkas su kodekais). Beieškant 
> >> stočių per ausines pradėjo pokšėti. Matyt jos nutarė „sustiprinti 
> >> tylą“ :)
> >> Atsiųstame rašte teigiama, kad „ausinės funkcionavo gerai. Garso 
> >> *išjungimo* metu ausinėse girdėjosi nežymūs traškesiai, kurie galėjo 
> >> atsirasti dėl kitos esančios patalpoje veikiančios kompiuterinės 
> >> įrangos“.