digizit® wrote: > Kam ieskoti papildomos gedimo priezasties, kai visokie pasaliniai daigtai technikoje gali ir buna viena is pagrindiniu > gedimo faktoriu... cia kai sau darai tai turi laiko isiurbti tarakonus ir ziureti toliau. Va va, butent taip servisai ir dirba - kam ieskoti tikros gedimo priezasties, jei radai pasalini daikta, vadinasi negarantinis. Deja civilinis kodeksas sako ka kita: CK 6.333 straipsnis. 3. Kai pardavėjas garantuoja daiktų kokybę, jis atsako už daiktų trūkumus, jeigu neįrodo, kad šie atsirado po daiktų perdavimo pirkėjui dėl to, kad pirkėjas pažeidė daikto naudojimo ar saugojimo taisykles, arba dėl trečiųjų asmenų kaltės ar nenugalimos jėgos. T.y. kad preke butu negarantine neuztenka, kad vien butu pazeistos naudojimo taisykles, pardavejas turi irodyti, kad butent del sio pazeidimo kilo gedimas. Ir servisai tai dazniausiai zino, bet paprasciausiai durniu iesko.