Tema: Re: BMS garantinis ...
Autorius: Cube
Data: 2008-07-04 18:51:06
digizit® wrote:
> Kam ieskoti papildomos gedimo priezasties, kai visokie pasaliniai daigtai technikoje gali ir buna viena is pagrindiniu
> gedimo faktoriu... cia kai sau darai tai turi laiko isiurbti tarakonus ir ziureti toliau. 

Va va, butent taip servisai ir dirba - kam ieskoti tikros gedimo 
priezasties, jei radai pasalini daikta, vadinasi negarantinis.
Deja civilinis kodeksas sako ka kita:

CK 6.333 straipsnis.
3. Kai pardavėjas garantuoja daiktų kokybę, jis atsako už daiktų 
trūkumus, jeigu neįrodo, kad šie atsirado po daiktų perdavimo pirkėjui 
dėl to, kad pirkėjas pažeidė daikto naudojimo ar saugojimo taisykles, 
arba dėl trečiųjų asmenų kaltės ar nenugalimos jėgos.

T.y. kad preke butu negarantine neuztenka, kad vien butu pazeistos 
naudojimo taisykles, pardavejas turi irodyti, kad butent del sio 
pazeidimo kilo gedimas. Ir servisai tai dazniausiai zino, bet 
paprasciausiai durniu iesko.