Tema: Re: BMS garantinis ...
Autorius: Nerijus
Data: 2008-07-06 13:21:05
tt wrote:
> Jokie cia moksliniai tyrimai jei patestuoja kaip daiktas veikia tom salygom 
> kuriom ir numatytas. Jei testuotum kaip daiktas veikia kitom salygom (pvz 
> prie -100 laipsniu ir dar apipylus kokia naujoviska rugstimi) ir is to dar 
> sugebetum izvelgti kazkokia nauda, kurios iki siol niekas nemate, gal tai ir 
> butu galima pavadinti moksliniais tyrimais.
> O jei i tema niekaip nesuprantu.. Tie visi bmsai uz laptopo motinines 
> pakeitima is savo kisenes nemoka nei lito. Darbuotojai vistiek yra samdomi, 
> kuriu tiesioginis darbas butu tvarkyti tuos popierius. Kodel to nedaroma? 
> Pvz servicenetas nors ir ilgai bet anksciau ar veliau patvarko. Nes dabar 
> paleisti klienta su tarkim maziausiai 1500lt vertes laptopu, kuriam rekia 
> investuoti 1000lt, kazkaip sakyciau sazines truksta. Gi cia ne ausines uz 
> 50lt. Per tai tik susigadinama reputacija.
> 

	Kiekvienas daro bizni pagal savo logika. Gal servicenetui tas vienas 
klientas svarbus finansishkai. O BMS dejes ant visko, nes ne ish to 
pinigus daro. Ir vienas ar simtas klientu kurie "neateis" pas juos 
pirkti laptopu jiems visishkas mizeris.

	N. M.