Iseitu, kad Servicenet'as daro "kaip sau", o BMS - "kaip normalus servisas" ? :))) "digizit® " <undisclosed@hidden.net> wrote in message news:xn0fsaalvi3g1v000@news.omnitel.net... > VytautasK i grupe omnitel.comp.hardware pasiunte toki pranesima: > >> Ane? Kazkaip man sitos nuotraukos nerodete. Gal cia ne musu kompo, jeigu >> parodyti nesugebejote? >> Jeigu taip baisu buvo, tai KODEL tai netapo kliutimi kitiems meistrams? >> Jeigu atnesiu jums stalini pridulkejusi kompa, tai jis irgi bus >> negarantinis tol, kol as jo neissiurbsiu??? >> >> Lupikautojai esate, ponai, ir tiek. Tikejotes biznio o gavosi snipstas, >> tai dabar bandote pasiteisinti :) >> >> > > Visais laikais visokie bug'ai nesiskaitydavo kaip > kompiuterio/spausdintuvo/kopijarkos sudedamoji > dalis kaip ir savarzeles/monetos/piestukai. Taip kad garantinis teisingai > praspyre. > Kam ieskoti papildomos gedimo priezasties, kai visokie pasaliniai daigtai > technikoje gali ir buna viena is pagrindiniu > gedimo faktoriu... cia kai sau darai tai turi laiko isiurbti tarakonus ir > ziureti toliau. > Paprastai normaliuose servisuose, pamacius toki vaizda, sugede elementai > keciami naujais. > > nemushkit juzeriai, > aciu :) >