Tema: Re: BMS garantinis ...
Autorius: VytautasK
Data: 2008-07-04 17:36:02
Iseitu, kad Servicenet'as daro "kaip sau", o BMS - "kaip normalus servisas" 
? :)))

"digizit® " <undisclosed@hidden.net> wrote in message 
news:xn0fsaalvi3g1v000@news.omnitel.net...
> VytautasK i grupe omnitel.comp.hardware pasiunte toki pranesima:
>
>> Ane? Kazkaip man sitos nuotraukos nerodete. Gal cia ne musu kompo, jeigu 
>> parodyti nesugebejote?
>> Jeigu taip baisu buvo, tai KODEL tai netapo kliutimi kitiems meistrams?
>> Jeigu atnesiu jums stalini pridulkejusi kompa, tai jis irgi bus 
>> negarantinis tol, kol as jo neissiurbsiu???
>>
>> Lupikautojai esate, ponai, ir tiek. Tikejotes biznio o gavosi snipstas, 
>> tai dabar bandote pasiteisinti :)
>>
>>
>
> Visais laikais visokie bug'ai nesiskaitydavo kaip 
> kompiuterio/spausdintuvo/kopijarkos sudedamoji
> dalis kaip ir savarzeles/monetos/piestukai. Taip kad garantinis teisingai 
> praspyre.
> Kam ieskoti papildomos gedimo priezasties, kai visokie pasaliniai daigtai 
> technikoje gali ir buna viena is pagrindiniu
> gedimo faktoriu... cia kai sau darai tai turi laiko isiurbti tarakonus ir 
> ziureti toliau.
> Paprastai normaliuose servisuose, pamacius toki vaizda, sugede elementai 
> keciami naujais.
>
> nemushkit juzeriai,
> aciu :)
>