beje UAB BMS MEGAPOLIS rekomenduoja prekes garantiniam aptarnavimui pristatyti gamintojo įpakavime. Garantiniai įsipareigojimai negalioja, jeigu: a.. Pažeistas garantinis žymeklis. b.. Yra mechaninių įrangos pažeidimų. c.. Gedimas įvyko dėl pirkėjo kaltės arba netinkamų eksploatacijos sąlygų (drėgmės, šilumos ir pan.). d.. Gedimas įvyko dėl sąveikos su negarantiniu komponentu. e.. Gedimas įvyko naudojant eksploatacines medžiagas, kurios nėra rekomenduojamos gamintojo. f.. Technikos gedimas įvyko dėl programinės įrangos gedimo (įskaitant ir virusų poveikį). g.. Gedimo priežastis yra stichinė nelaimė (žaibas, potvynis ir pan.) arba gaisras. nu nieko apie vabalus nerandu ir nemanau kad tai vartotojo kalte.. greiciau gamintojo.. jei paliko skyle nu galetu del netinkamu eksploataciniu salygu... "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message news:g4l8k2$2hn$1@trimpas.omnitel.net... > Nieko jie nerase, tik tarakona is visu pusiu nufotografavo ir kompa su tuo > tarakonu atgal surinko. Vis kartojo, kad greiciausiai tai yra gedimo > priezastis. Bandziau aiskintis, bet i mane tokiais bukais zvilgsniais > ziurejo, kad pagalvojau, kad labai jau ilgai teks teisybes ieskoti. > Tiesiog savininkui kompo greiciau norejosi, tai skubejom i atsiimti ir > kitur remontuoti pabandyti. > Ateity tiesiog reikes stengtis su BMS jokiu reikalu netureti :) > > "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message > news:g4l86d$1qt$1@trimpas.omnitel.net... >> ai va kas keista... >> o BMS parase rasta, kaip butent tas tarakonas sugadino motke >> >> atliko ekspertize, kad tarakonas ten atsidure jau poto kai kompas buvo >> nupirktas >> >> >> mana keli panasus klausimai ir BMS darytu, oi darytu remonta >> >> "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message >> news:g4l6uu$vqq$1@trimpas.omnitel.net... >>> Matyt BMS'o meistrai tarakonu labai bijo :) >>> Servicenet'as irgi tarakona rado (gal ta pati?), bet jiems tai problemu >>> nesukele ir jie vistik nustate, kad ne tarakonas motinine sugriauze :) >>> >>> "M.M." <moderis@gmail.com> wrote in message >>> news:g4l6lr$vf7$1@trimpas.omnitel.net... >>>> tipo tarakonas - gedimas del vartotojo kaltes? >>>> buciau linkes tai pavadinti kazkuom panasiu i force major >>>> >>>> "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message >>>> news:g4l6i4$v8m$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Pirko zmogus HP Pavilijona nesiojama. Aisku jis sugedo - numiro >>>>> motinine, kaip paprastai pas Pavilijonus ir buna. Kadangi kompas >>>>> pirktas BMS'e, tai remontui kompas buvo priduotas i BMS tech. >>>>> centra... >>>>> Po savaites BMS pareiske, kad garantija negalioja, nes kompo viduje >>>>> rado tarakona. Pareikalavo susimoketi ~80Lt "uz diagnostika" ir >>>>> pasiule remontuoti uz ~1000Lt. >>>>> Pasiuntem BMS nakui ir nuvaziavom i Servicenet'a. Ten zmones kompa >>>>> prieme ir po savaites grazino suremontuota kaip garantini, uz jokias >>>>> diagnostikas pinigu neeme. >>>>> >>>>> Va toks vat tas BMS garantinis :))) >>>> >>>> >>> >> >> >