nu tai jei servicenetas pakeite ta motinine , tai turbut ne i minusa sau ? Kodel to negalejo padaryt BMS ? Tipo daug popierizmo ? Kaip supratau pakeist buvo galima, bet nebuvo noro padet zmogui :) R. "Gediminas Petraska" <g@g.l> wrote in message news:g4la85$4rs$1@trimpas.omnitel.net... > Sveiki > > Kam įdomu - prisegu to vieno tarakono nuotrauką. Jeigu žmogus šneka, turbūt > yra įsitikinęs, kad tarakonas buvo vienas. Tik tam tarakonui gerai susuko > vidurius.... > Servicenet' as yra BMS konkuruojanti firma... > > > Pagarbiai, > Gediminas Petraska > > > "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message > news:g4l6uu$vqq$1@trimpas.omnitel.net... >> Matyt BMS'o meistrai tarakonu labai bijo :) >> Servicenet'as irgi tarakona rado (gal ta pati?), bet jiems tai problemu >> nesukele ir jie vistik nustate, kad ne tarakonas motinine sugriauze :) > > >