Tema: Re: BMS garantinis ...
Autorius: RolF2
Data: 2008-07-04 17:05:00
nu tai jei servicenetas pakeite ta motinine , tai turbut ne i minusa sau ? Kodel to negalejo padaryt BMS ? Tipo daug popierizmo ? Kaip supratau pakeist buvo galima, bet nebuvo noro padet zmogui  :)

R.

"Gediminas Petraska" <g@g.l> wrote in message news:g4la85$4rs$1@trimpas.omnitel.net...
> Sveiki
> 
> Kam įdomu - prisegu to vieno tarakono nuotrauką. Jeigu žmogus šneka, turbūt 
> yra įsitikinęs, kad tarakonas buvo vienas. Tik tam tarakonui gerai susuko 
> vidurius....
> Servicenet' as yra BMS konkuruojanti firma...
> 
> 
> Pagarbiai,
> Gediminas Petraska
> 
> 
> "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message 
> news:g4l6uu$vqq$1@trimpas.omnitel.net...
>> Matyt BMS'o meistrai tarakonu labai bijo :)
>> Servicenet'as irgi tarakona rado (gal ta pati?), bet jiems tai problemu
>> nesukele ir jie vistik nustate, kad ne tarakonas motinine sugriauze :)
> 
> 
>