Tema: Re: BMS garantinis ...
Autorius: KEdas
Data: 2008-07-05 17:57:55
Na, su jo viršininku kalbėjau telefonu. Jis mane lengva forma 
pasiuntė... skaityti įstatymų.
„Ekspertas“ su jo viršininku turbūt sėdi viename kabinete. :)
Belieka kreiptis į teismą, bet jei ir jų tokie „ekspertai“ (beveik 
neabejoju), tai gal geriau tyliai pasėdėti kamputyje, nes BMS'ui net 
teismo sprendimas nė kiek nepakenktų, o man tas 110Lt ne itin rūpi. :(

P.S. Dėl tų ausinių iš Antakalnio į Savanorius važiuota jau 4 kartus.

VytautasK rašė:
> As bent jau skunda inspekcijos vadovybei del "eksperto" darbo tikrai 
> parasyciau. Gal nieko ir nelaimeciau, bet "ekspertas" pagirtas tikrai 
> nebutu.
> 
> "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message 

>> Vat čia ir yra liūdnoji dalis, kad inspekcijos „ekspertas“ net nežino 
>> kaip tas ausines tikrinti. Tikrino pajungęs prie remontuojamo BMS 
>> nešiojamo kompo ir klausydamas muzikos. Muzika girdėjosi.
>> Paprašiau, kad paklausytų radijo transliacijos (teksto), tai tame 
>> kompe radijo stočių išgirsti nepavyko (kažkas su kodekais). Beieškant 
>> stočių per ausines pradėjo pokšėti. Matyt jos nutarė „sustiprinti 
>> tylą“ :)
>> Atsiųstame rašte teigiama, kad „ausinės funkcionavo gerai. Garso 
>> *išjungimo* metu ausinėse girdėjosi nežymūs traškesiai, kurie galėjo 
>> atsirasti dėl kitos esančios patalpoje veikiančios kompiuterinės 
>> įrangos“.