Is karto pinigu niekas niekada neduoda, gi reikia pries tai paziuret ar yra isvis pagrindas tam. "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message news:g4ld1f$8eo$1@trimpas.omnitel.net... > O kodel palikai? Kodel is karto pinigu neatsiemei? > Sugedo, pasieme pratestuoti ir "netycia" suremontavo? > Ar rastu prasei pinigus grazinti? > > "useris" <netikras@one.lt> wrote in message > news:g4lcs3$8a0$1@trimpas.omnitel.net... > > As turiu panasu klausima - buvau i BMS garantini nuneses ausines kad > > grazintu pinigus, siandien gavau sms "Preke Koss ausinese perkelta i > > priemimo skyriu. Prasome preke atsiimti", ar tai reiskia kad preke man > > grazina ir pinigu neatgausiu? Siuo metu nesu Vilniuj tai negaliu nuvykti. > > > > "VytautasK" <vytautask.nesiukslint@gmail.com> wrote in message > > news:g4l6i4$v8m$1@trimpas.omnitel.net... > >> Pirko zmogus HP Pavilijona nesiojama. Aisku jis sugedo - numiro motinine, > >> kaip paprastai pas Pavilijonus ir buna. Kadangi kompas pirktas BMS'e, tai > >> remontui kompas buvo priduotas i BMS tech. centra... > >> Po savaites BMS pareiske, kad garantija negalioja, nes kompo viduje rado > >> tarakona. Pareikalavo susimoketi ~80Lt "uz diagnostika" ir pasiule > >> remontuoti uz ~1000Lt. > >> Pasiuntem BMS nakui ir nuvaziavom i Servicenet'a. Ten zmones kompa prieme > >> ir po savaites grazino suremontuota kaip garantini, uz jokias > >> diagnostikas pinigu neeme. > >> > >> Va toks vat tas BMS garantinis :))) > > > > >