o ko cia nesuprast... cmorikai tam BMS dirba... pasakyk ar normalu kad atejus pas juos aiskina tau kad neturi reikiamos prekes (nors nete rodo kad turi) per ilgus gincus isiprasai kad leistu prieti prie ju katalogo ir kad kartu paziurtetum- ir randi... arba uzsisakai preke, tau paskambina kad ji yra, atvaziuoji- oziukas aikina kad nieko panasua jie neturi... koki 15 min gincyjiesi su vienus , tada su kitu kol pavyksta itikinti kad paskabintu kazkam dirbancia su uzsakymais- paaiskeja kad preke yra, nusiperku... o apie tai kad ju balvonai dazniausiai net nezino ka pardavineja as jau net nekalbu, pats internete info susirandi 10 kart daugiau nei ten tie blondinai is vidaus sugeba ismekenti... "tt" <tom@inbox.lt> wrote in message news:g4pk9v$i0l$1@trimpas.omnitel.net... > Jokie cia moksliniai tyrimai jei patestuoja kaip daiktas veikia tom salygom > kuriom ir numatytas. Jei testuotum kaip daiktas veikia kitom salygom (pvz > prie -100 laipsniu ir dar apipylus kokia naujoviska rugstimi) ir is to dar > sugebetum izvelgti kazkokia nauda, kurios iki siol niekas nemate, gal tai ir > butu galima pavadinti moksliniais tyrimais. > O jei i tema niekaip nesuprantu.. Tie visi bmsai uz laptopo motinines > pakeitima is savo kisenes nemoka nei lito. Darbuotojai vistiek yra samdomi, > kuriu tiesioginis darbas butu tvarkyti tuos popierius. Kodel to nedaroma? > Pvz servicenetas nors ir ilgai bet anksciau ar veliau patvarko. Nes dabar > paleisti klienta su tarkim maziausiai 1500lt vertes laptopu, kuriam rekia > investuoti 1000lt, kazkaip sakyciau sazines truksta. Gi cia ne ausines uz > 50lt. Per tai tik susigadinama reputacija. > > > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message > news:g4o6mj$tss$1@trimpas.omnitel.net... > > :) > > o kaip manai kiek skirtingos rusies ekspertu jie turi ir kiek aparaturos > > moksliniams tyrimams jie isigije? > > > > > > > > > > "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message > > news:g4o25j$qsf$1@trimpas.omnitel.net... > >> Na, su jo viršininku kalbėjau telefonu. Jis mane lengva forma > >> pasiuntė... skaityti įstatymų. > >> „Ekspertas“ su jo viršininku turbūt sėdi viename kabinete. :) > >> Belieka kreiptis į teismą, bet jei ir jų tokie „ekspertai“ (beveik > >> neabejoju), tai gal geriau tyliai pasėdėti kamputyje, nes BMS'ui net > >> teismo sprendimas nė kiek nepakenktų, o man tas 110Lt ne itin rūpi. :( > >> > >> P.S. Dėl tų ausinių iš Antakalnio į Savanorius važiuota jau 4 kartus. > >> > >> VytautasK rašė: > >> > As bent jau skunda inspekcijos vadovybei del "eksperto" darbo tikrai > >> > parasyciau. Gal nieko ir nelaimeciau, bet "ekspertas" pagirtas tikrai > >> > nebutu. > >> > > >> > "KEdas" <news@[[trinti]]katalogai.net> wrote in message > >> > >> >> Vat čia ir yra liūdnoji dalis, kad inspekcijos „ekspertas“ net nežino > >> >> kaip tas ausines tikrinti. Tikrino pajungęs prie remontuojamo BMS > >> >> nešiojamo kompo ir klausydamas muzikos. Muzika girdėjosi. > >> >> Paprašiau, kad paklausytų radijo transliacijos (teksto), tai tame > >> >> kompe radijo stočių išgirsti nepavyko (kažkas su kodekais). Beieškant > >> >> stočių per ausines pradėjo pokšėti. Matyt jos nutarė „sustiprinti > >> >> tylą“ :) > >> >> Atsiųstame rašte teigiama, kad „ausinės funkcionavo gerai. Garso > >> >> *išjungimo* metu ausinėse girdėjosi nežymūs traškesiai, kurie galėjo > >> >> atsirasti dėl kitos esančios patalpoje veikiančios kompiuterinės > >> >> įrangos“. > >