+1 apie ka kalba. Kur irodymas kad butent sitie "tarakonai" kazkam pakenke...kad ju yra dar nieko nereiskia. "Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message news:g4lgta$c3t$1@trimpas.omnitel.net... > digizit® wrote: >> Kam ieskoti papildomos gedimo priezasties, kai visokie pasaliniai daigtai >> technikoje gali ir buna viena is pagrindiniu >> gedimo faktoriu... cia kai sau darai tai turi laiko isiurbti tarakonus ir >> ziureti toliau. > > Va va, butent taip servisai ir dirba - kam ieskoti tikros gedimo > priezasties, jei radai pasalini daikta, vadinasi negarantinis. > Deja civilinis kodeksas sako ka kita: > > CK 6.333 straipsnis. > 3. Kai pardavėjas garantuoja daiktų kokybę, jis atsako už daiktų trūkumus, > jeigu neįrodo, kad šie atsirado po daiktų perdavimo pirkėjui dėl to, kad > pirkėjas pažeidė daikto naudojimo ar saugojimo taisykles, arba dėl > trečiųjų asmenų kaltės ar nenugalimos jėgos. > > T.y. kad preke butu negarantine neuztenka, kad vien butu pazeistos > naudojimo taisykles, pardavejas turi irodyti, kad butent del sio pazeidimo > kilo gedimas. Ir servisai tai dazniausiai zino, bet paprasciausiai durniu > iesko.