Tema: Re: BMS garantinis ...
Autorius: YZF
Data: 2008-07-04 23:02:46
+1

apie ka kalba. Kur irodymas kad butent sitie "tarakonai" kazkam 
pakenke...kad ju yra dar nieko nereiskia.



"Cube" <kryziuotis@gmail.com> wrote in message 
news:g4lgta$c3t$1@trimpas.omnitel.net...
> digizit® wrote:
>> Kam ieskoti papildomos gedimo priezasties, kai visokie pasaliniai daigtai 
>> technikoje gali ir buna viena is pagrindiniu
>> gedimo faktoriu... cia kai sau darai tai turi laiko isiurbti tarakonus ir 
>> ziureti toliau.
>
> Va va, butent taip servisai ir dirba - kam ieskoti tikros gedimo 
> priezasties, jei radai pasalini daikta, vadinasi negarantinis.
> Deja civilinis kodeksas sako ka kita:
>
> CK 6.333 straipsnis.
> 3. Kai pardavėjas garantuoja daiktų kokybę, jis atsako už daiktų trūkumus, 
> jeigu neįrodo, kad šie atsirado po daiktų perdavimo pirkėjui dėl to, kad 
> pirkėjas pažeidė daikto naudojimo ar saugojimo taisykles, arba dėl 
> trečiųjų asmenų kaltės ar nenugalimos jėgos.
>
> T.y. kad preke butu negarantine neuztenka, kad vien butu pazeistos 
> naudojimo taisykles, pardavejas turi irodyti, kad butent del sio pazeidimo 
> kilo gedimas. Ir servisai tai dazniausiai zino, bet paprasciausiai durniu 
> iesko.