nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi ir lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o ne kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... > STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba > > AMB wrote: >> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios irangos >> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >> >> >> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>> AMB wrote: >>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo >>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas ivertina >>>> dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal juos nusprendzia >>>> kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as galvoju, o kas butu, jeigu >>>> paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu benzo purkstuko laika kiek >>>> jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo pabaigos prailginam procentais >>>> jo atidarymo laika ir paduodam valdyti duju purkstukui? gal tas >>>> koeficientas tarp duju ir benzo yra pastovus dydis., tai uztektu >>>> ismatuoti benzo purkstuko trukme, padauginam is koeficiento ir gauta >>>> laika ijungiam dujas :) >>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba tiesiogiai >>> nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno purkstuko signalas i dujini >>> kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam tikru sukiu, apkrovos. >>> liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos koeficiento paskaiciavimui >>