Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: netavoreikalas
Data: 2009-09-19 21:25:10
viska galima atskirai nusipirkti. tik kas is to? galvoji iseis ideti 
purkstukus ir slegio davikli ir prijungti prie paprasto didelio 
reduktoriaus?

AMB wrote:
> o purkstuku galima tskirai nusipirkti? kiek jie kainuoja? ir kiek tas slegio 
> dacikas kainuoja?
> 
> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
> news:h930ai$58k$1@trimpas.omnitel.net...
>> papildomas slegio daviklis yra
>>
>> AMB wrote:
>>> nu viska suprantu ka sakai, tik nesuprantu del to slegio daviklio. nu 
>>> tarkim ant stag 300 kur jis pajungtas? cia kalba eina apie gamyklini 
>>> dacika kuris jau masinoje yra, ar kazkoki kur prie duju irangos dadetas?
>>>
>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>> news:h92vqo$4s5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> isvis px ta liamda yra, misinio riebuma masinos kompas reguliuoja. sakau 
>>>> matuoja kolektoriaus slegi, tam yra slegio daviklis skirtas. kad taip 
>>>> papastai papasakot, tai stag 300 yra 2 kreives, viena benzino, kita 
>>>> duju, ten vieni is pagrindiniu duomenu yra slegis kolektoriuje ir 
>>>> ipurskimo laikas. kad masina vaziuotu gerai, tie du grafikai turi buti 
>>>> galima sakyti vienodi. prie skirtingu variklio darbo parametru yra 
>>>> nustatomas skirtingas ipurskimo laiko koeficientas, tam kad tie grafikai 
>>>> sutaptu. siaip normalus koeficientas yra apie 1.4 - 1.6.
>>>>
>>>> Levas wrote:
>>>>> Tau gi sako, kad LAMBDOS parametrus NETIESIOGIAI nusiskaito ið 
>>>>> benzininiu purkstuku atsidarymo trukmes!
>>>>>
>