bet tai isvis tada tas koeficientas nera labai svarbu kad tikslus butu, nes vistiek benzo kompas pasiderins. "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:h97ccv$evb$1@trimpas.omnitel.net... > Na, kaliega, gal nereikia ka. > Sakai benzo kompui nesvarbus slegis kolektoriuje su turba ane? > Tai va ka ten rashei apie dujas, tai ta pati svarba yra ir benzui. O dujos > skiriasi tuom, kad > kad reikia koeficiento. > Tai jei reduktoriaus siulomas slegis yra mazesnis nei turba puchia, tai ka > as tau galiu pasakyt... > IMHO bilenkokiu atveju reduktorius puchia dujas stipriau nei kolike > slegis, todel jis ta duju kiekis ishpus, > nepriklausomai nuo koliko slegio. O tikslus kiekis bus paskaiciuotas benzo > kompo, matuojant ta tavo slegy. > Kad vaziuoja su noutu nieko naujo. Rimta kompanija taip ir daro. > > "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message > news:h979i0$9nn$1@trimpas.omnitel.net... >> benzo kompas galvoje apie benza- o jis skysti, ir koks slegis >> kolektoriuje jam ne taip savrbu , mililitras ir liks mililitru tiek >> prie -0,5 tirk ir prie 1,2 baro. >> o va dujos mazuma kas kita- manau sutiksi kad ju turis skirsis esant >> skitingam slegiui. >> beigi nepamirstam kad reduktorius ture paduoti didesni slegi kad >> apskritai "ipurkstu" dujas kai kolektoriuje bus slegis. >> gyvai su tuo susiduriau, pastacius iranga buvo niustatytas standartinis >> kazkoks slegis duju (gal 1,5 baro)- rezultatae gerai numynus tapke masina >> imdavo "tampytis baisiai". >> pakelus slegi, bei padidinus ta atsidarymo koef prie tam tikru apsuku- >> viskas OK. >> Beje, sureguliuoti ant stovincios auto negalejo- eme nautbuka ir teko >> mazuma "padraguot" kad pamatytu kas darosi ir kad sureguliuotu. >> p.s. uz tai + ADS vyrukams, nors ne is karto sureguliavo ir siaip bedu >> buvo- taciau geranoriskai viska visada tvarkydavo. Beigi didelis pliusas >> jiems uz 5 metu garantija:) >> >> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >> news:h974kt$1h3$1@trimpas.omnitel.net... >>> Tai ta svyravima mato benzo kompas ir tai jau yra paskaiciuota. >>> Cia kazka nelabai parasei. >>> >>> "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message >>> news:h95ufj$92i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>o kaip su turbininiais tada varikliais:) >>>> be MAP nieko nesureguliuosi, o ir nuolatinis koef nieko nepades, kada >>>> kolektoriuje svyuoja nuo kazkur -0,5 bar vakumo iki 1,2 baro.... >>>> >>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>>> news:h95tku$836$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad >>>>> gautusi 1,3 koefas. >>>>> >>>>> "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message >>>>> news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu >>>>>> koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, ir >>>>>> turetu gal susireguliuoti ? >>>>>> >>>>>> >>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>>>>> news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio >>>>>>> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu? >>>>>>> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas >>>>>>> lembda reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir >>>>>>> tiesiog neuztenka reguliavimo ribu kompui? >>>>>>> >>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir >>>>>>>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri >>>>>>>> yra daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku >>>>>>>> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi >>>>>>>> sitie grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime >>>>>>>> skirtumo tarp duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba >>>>>>>> gerai. >>>>>>>> >>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>>>>>>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia >>>>>>>>>> priklausomai nuo >>>>>>>>>> apkrovos. >>>>>>>>>> Ar neuztenka koeficiento? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima >>>>>>>>>>> laisva >>>>>>>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug >>>>>>>>>>> nereikia. map >>>>>>>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip >>>>>>>>>>> duju >>>>>>>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra >>>>>>>>>>> koks >>>>>>>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant >>>>>>>>>>> ipurskimo >>>>>>>>>>> laika, >>>>>>>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu >>>>>>>>>>> \ >>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio >>>>>>>>>>>> apsukas? nes >>>>>>>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima? ka tu vadini map >>>>>>>>>>>> slegi ? >>>>>>>>>>>> paduodamu duju slegis? >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is >>>>>>>>>>>>> jos sitai >>>>>>>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o >>>>>>>>>>>>> zinau, nes >>>>>>>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir >>>>>>>>>>>>> paduodami per >>>>>>>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku >>>>>>>>>>>>> signala, o >>>>>>>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie >>>>>>>>>>>>> skirtingu >>>>>>>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :) >>>>>>>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo >>>>>>>>>>>>> padeties ten >>>>>>>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, >>>>>>>>>>>>> tik eko >>>>>>>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas >>>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten >>>>>>>>>>>>>> jungiasi ir >>>>>>>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju >>>>>>>>>>>>>> kompas, o ne >>>>>>>>>>>>>> kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. >>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai >>>>>>>>>>>>>>> dirba >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant >>>>>>>>>>>>>>>> kokios irangos >>>>>>>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia >>>>>>>>>>>>>>>>>> benzo >>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju >>>>>>>>>>>>>>>>>> kompas >>>>>>>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) >>>>>>>>>>>>>>>>>> pagal juos >>>>>>>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as >>>>>>>>>>>>>>>>>> galvoju, o >>>>>>>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad >>>>>>>>>>>>>>>>>> matuotu benzo >>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo >>>>>>>>>>>>>>>>>> atsidarymo >>>>>>>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir >>>>>>>>>>>>>>>>>> paduodam >>>>>>>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju >>>>>>>>>>>>>>>>>> ir benzo >>>>>>>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo >>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko trukme, >>>>>>>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas >>>>>>>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai >>>>>>>>>>>>>>>>> dirba >>>>>>>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno >>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko >>>>>>>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie >>>>>>>>>>>>>>>>> tam tikru >>>>>>>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos >>>>>>>>>>>>>>>>> naudojamos >>>>>>>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui >>>>>>>>> >>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>>> >>> >> >> >