Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: pjezo
Data: 2009-09-21 11:22:41
hm.
na gal tamsta ir teisus:)
pats duju nededu, domiuosi tik megejiskai, na beigi si bei ta issiklausineju 
is meistru tvarkanciu auto:)


"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
news:h97ccv$evb$1@trimpas.omnitel.net...
> Na, kaliega, gal nereikia ka.
> Sakai benzo kompui nesvarbus slegis kolektoriuje su turba ane?
> Tai va ka ten rashei apie dujas, tai ta pati svarba yra ir benzui. O dujos 
> skiriasi tuom, kad
> kad reikia koeficiento.
> Tai jei reduktoriaus siulomas slegis yra mazesnis nei turba puchia, tai ka 
> as tau galiu pasakyt...
> IMHO bilenkokiu atveju reduktorius puchia dujas stipriau nei kolike 
> slegis, todel jis ta duju kiekis ishpus,
> nepriklausomai nuo koliko slegio. O tikslus kiekis bus paskaiciuotas benzo 
> kompo, matuojant ta tavo slegy.
> Kad vaziuoja su noutu nieko naujo. Rimta kompanija taip ir daro.
>
> "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message 
> news:h979i0$9nn$1@trimpas.omnitel.net...
>> benzo kompas galvoje apie benza- o jis skysti, ir koks slegis 
>> kolektoriuje jam ne taip savrbu , mililitras ir liks mililitru tiek 
>> prie -0,5 tirk ir prie 1,2 baro.
>> o va dujos mazuma kas kita- manau sutiksi kad ju turis skirsis esant 
>> skitingam slegiui.
>> beigi nepamirstam kad reduktorius ture paduoti didesni slegi kad 
>> apskritai "ipurkstu" dujas kai kolektoriuje bus slegis.
>> gyvai su tuo susiduriau, pastacius iranga buvo niustatytas standartinis 
>> kazkoks slegis duju (gal 1,5 baro)- rezultatae gerai numynus tapke masina 
>> imdavo "tampytis baisiai".
>> pakelus slegi, bei padidinus ta atsidarymo koef prie tam tikru apsuku- 
>> viskas OK.
>> Beje, sureguliuoti ant stovincios auto negalejo- eme nautbuka ir teko 
>> mazuma "padraguot" kad pamatytu kas darosi ir kad sureguliuotu.
>> p.s. uz tai + ADS vyrukams, nors ne is karto sureguliavo ir siaip bedu 
>> buvo- taciau geranoriskai viska visada tvarkydavo. Beigi didelis pliusas 
>> jiems uz 5 metu garantija:)
>>
>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>> news:h974kt$1h3$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Tai ta svyravima mato benzo kompas ir tai jau yra paskaiciuota.
>>> Cia kazka nelabai parasei.
>>>
>>> "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message 
>>> news:h95ufj$92i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>o kaip su turbininiais tada varikliais:)
>>>> be MAP nieko nesureguliuosi, o ir nuolatinis koef nieko nepades, kada 
>>>> kolektoriuje svyuoja nuo kazkur -0,5 bar vakumo iki 1,2 baro....
>>>>
>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>> news:h95tku$836$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad 
>>>>> gautusi 1,3 koefas.
>>>>>
>>>>> "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message 
>>>>> news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu 
>>>>>> koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, ir 
>>>>>> turetu gal susireguliuoti ?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>>> news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio 
>>>>>>> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu?
>>>>>>> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas 
>>>>>>> lembda reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir 
>>>>>>> tiesiog neuztenka reguliavimo ribu kompui?
>>>>>>>
>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>>>>> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir 
>>>>>>>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri 
>>>>>>>> yra daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku 
>>>>>>>> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi 
>>>>>>>> sitie grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime 
>>>>>>>> skirtumo tarp duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba 
>>>>>>>> gerai.
>>>>>>>>
>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>>>>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia 
>>>>>>>>>> priklausomai nuo
>>>>>>>>>> apkrovos.
>>>>>>>>>> Ar neuztenka koeficiento?
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima 
>>>>>>>>>>> laisva
>>>>>>>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug 
>>>>>>>>>>> nereikia. map
>>>>>>>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip 
>>>>>>>>>>> duju
>>>>>>>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra 
>>>>>>>>>>> koks
>>>>>>>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant 
>>>>>>>>>>> ipurskimo
>>>>>>>>>>> laika,
>>>>>>>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
>>>>>>>>>>> \
>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio 
>>>>>>>>>>>> apsukas? nes
>>>>>>>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map 
>>>>>>>>>>>> slegi ?
>>>>>>>>>>>> paduodamu duju slegis?
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is 
>>>>>>>>>>>>> jos sitai
>>>>>>>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o 
>>>>>>>>>>>>> zinau, nes
>>>>>>>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir 
>>>>>>>>>>>>> paduodami per
>>>>>>>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku 
>>>>>>>>>>>>> signala, o
>>>>>>>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie 
>>>>>>>>>>>>> skirtingu
>>>>>>>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>>>>>>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo 
>>>>>>>>>>>>> padeties ten
>>>>>>>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, 
>>>>>>>>>>>>> tik eko
>>>>>>>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten 
>>>>>>>>>>>>>> jungiasi ir
>>>>>>>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju 
>>>>>>>>>>>>>> kompas, o ne
>>>>>>>>>>>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai 
>>>>>>>>>>>>>>> dirba
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant 
>>>>>>>>>>>>>>>> kokios irangos
>>>>>>>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> kompas
>>>>>>>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> pagal juos
>>>>>>>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> galvoju, o
>>>>>>>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> matuotu benzo
>>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> atsidarymo
>>>>>>>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> paduodam
>>>>>>>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> ir benzo
>>>>>>>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko trukme,
>>>>>>>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai 
>>>>>>>>>>>>>>>>> dirba
>>>>>>>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno 
>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko
>>>>>>>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie 
>>>>>>>>>>>>>>>>> tam tikru
>>>>>>>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos 
>>>>>>>>>>>>>>>>> naudojamos
>>>>>>>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui
>>>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>>
>>>
>>
>>
>