Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: AMB
Data: 2009-09-20 21:48:42
kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu koeficienta, 
tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, ir turetu gal 
susireguliuoti ?


"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net...
> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio debeto 
> duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu?
> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas lembda 
> reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir tiesiog neuztenka 
> reguliavimo ribu kompui?
>
> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net...
>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir 
>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri yra 
>> daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku 
>> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi sitie 
>> grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime skirtumo tarp 
>> duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba gerai.
>>
>> AMB wrote:
>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo.
>>>
>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai nuo
>>>> apkrovos.
>>>> Ar neuztenka koeficiento?
>>>>
>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva
>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. 
>>>>> map
>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju
>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks
>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant 
>>>>> ipurskimo
>>>>> laika,
>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
>>>>> \
>>>>> AMB wrote:
>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? nes
>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map slegi ?
>>>>>> paduodamu duju slegis?
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos 
>>>>>>> sitai
>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o zinau, 
>>>>>>> nes
>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir paduodami 
>>>>>>> per
>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku signala, 
>>>>>>> o
>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie 
>>>>>>> skirtingu
>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties 
>>>>>>> ten
>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko
>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi 
>>>>>>>> ir
>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o 
>>>>>>>> ne
>>>>>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>>>>>
>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios 
>>>>>>>>>> irangos
>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo
>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas
>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal 
>>>>>>>>>>>> juos
>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as galvoju, 
>>>>>>>>>>>> o
>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu 
>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo
>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam
>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir 
>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko 
>>>>>>>>>>>> trukme,
>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :)
>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba
>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno 
>>>>>>>>>>> purkstuko
>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam 
>>>>>>>>>>> tikru
>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos
>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui
>>>