Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: AMB
Data: 2009-09-20 19:14:36
nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo.

"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai nuo
> apkrovos.
> Ar neuztenka koeficiento?
>
> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva
>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. map
>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju
>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks
>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant 
>> ipurskimo
>> laika,
>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
>> \
>> AMB wrote:
>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? nes
>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map slegi ?
>>> paduodamu duju slegis?
>>>
>>>
>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos sitai
>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o zinau, nes
>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir paduodami per
>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku signala, o
>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie skirtingu
>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties ten
>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko
>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>>> AMB wrote:
>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi ir
>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o ne
>>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>>
>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba
>>>>>>
>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios 
>>>>>>> irangos
>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo
>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas
>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal 
>>>>>>>>> juos
>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as galvoju, o
>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu benzo
>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo
>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam
>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir benzo
>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko trukme,
>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :)
>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba
>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno purkstuko
>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam 
>>>>>>>> tikru
>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos
>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui
>>>