nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo. "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net... > Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai nuo > apkrovos. > Ar neuztenka koeficiento? > > "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message > news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net... >> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva >> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. map >> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju >> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks >> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant >> ipurskimo >> laika, >> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu >> \ >> AMB wrote: >>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? nes >>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima? ka tu vadini map slegi ? >>> paduodamu duju slegis? >>> >>> >>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net... >>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos sitai >>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o zinau, nes >>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir paduodami per >>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku signala, o >>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie skirtingu >>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :) >>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties ten >>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko >>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas >>>> AMB wrote: >>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi ir >>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o ne >>>>> kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. >>>>> >>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba >>>>>> >>>>>> AMB wrote: >>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios >>>>>>> irangos >>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo >>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas >>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal >>>>>>>>> juos >>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as galvoju, o >>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu benzo >>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo >>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam >>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir benzo >>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko trukme, >>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :) >>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba >>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno purkstuko >>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam >>>>>>>> tikru >>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos >>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui >>>