Tai ta svyravima mato benzo kompas ir tai jau yra paskaiciuota. Cia kazka nelabai parasei. "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message news:h95ufj$92i$1@trimpas.omnitel.net... >o kaip su turbininiais tada varikliais:) > be MAP nieko nesureguliuosi, o ir nuolatinis koef nieko nepades, kada > kolektoriuje svyuoja nuo kazkur -0,5 bar vakumo iki 1,2 baro.... > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:h95tku$836$1@trimpas.omnitel.net... >> Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad gautusi >> 1,3 koefas. >> >> "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message >> news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net... >>> kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu >>> koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, ir >>> turetu gal susireguliuoti ? >>> >>> >>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>> news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio >>>> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu? >>>> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas lembda >>>> reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir tiesiog >>>> neuztenka reguliavimo ribu kompui? >>>> >>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir >>>>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri yra >>>>> daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku >>>>> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi >>>>> sitie grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime >>>>> skirtumo tarp duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba gerai. >>>>> >>>>> AMB wrote: >>>>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo. >>>>>> >>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>>>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai >>>>>>> nuo >>>>>>> apkrovos. >>>>>>> Ar neuztenka koeficiento? >>>>>>> >>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima >>>>>>>> laisva >>>>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. >>>>>>>> map >>>>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip >>>>>>>> duju >>>>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra >>>>>>>> koks >>>>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant >>>>>>>> ipurskimo >>>>>>>> laika, >>>>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu >>>>>>>> \ >>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? >>>>>>>>> nes >>>>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima? ka tu vadini map slegi ? >>>>>>>>> paduodamu duju slegis? >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos >>>>>>>>>> sitai >>>>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o >>>>>>>>>> zinau, nes >>>>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir >>>>>>>>>> paduodami per >>>>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku >>>>>>>>>> signala, o >>>>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie >>>>>>>>>> skirtingu >>>>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :) >>>>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo >>>>>>>>>> padeties ten >>>>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik >>>>>>>>>> eko >>>>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas >>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten >>>>>>>>>>> jungiasi ir >>>>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, >>>>>>>>>>> o ne >>>>>>>>>>> kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai >>>>>>>>>>>> dirba >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios >>>>>>>>>>>>> irangos >>>>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia >>>>>>>>>>>>>>> benzo >>>>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju >>>>>>>>>>>>>>> kompas >>>>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) >>>>>>>>>>>>>>> pagal juos >>>>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as >>>>>>>>>>>>>>> galvoju, o >>>>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu >>>>>>>>>>>>>>> benzo >>>>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo >>>>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir >>>>>>>>>>>>>>> paduodam >>>>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir >>>>>>>>>>>>>>> benzo >>>>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko >>>>>>>>>>>>>>> trukme, >>>>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :) >>>>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba >>>>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno >>>>>>>>>>>>>> purkstuko >>>>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie >>>>>>>>>>>>>> tam tikru >>>>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos >>>>>>>>>>>>>> naudojamos >>>>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui >>>>>> >>> >>> >> > >