Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-09-20 18:46:42
Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai nuo 
apkrovos.
Ar neuztenka koeficiento?

"netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva 
> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. map 
> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju 
> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks 
> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant ipurskimo 
> laika,
> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
> \
> AMB wrote:
>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? nes 
>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map slegi ? 
>> paduodamu duju slegis?
>>
>>
>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos sitai 
>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o zinau, nes 
>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir paduodami per 
>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku signala, o 
>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie skirtingu 
>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties ten 
>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko 
>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>> AMB wrote:
>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi ir 
>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o ne 
>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>
>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba
>>>>>
>>>>> AMB wrote:
>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios irangos 
>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo 
>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas 
>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal juos 
>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as galvoju, o 
>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu benzo 
>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo 
>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam 
>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir benzo 
>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko trukme, 
>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :)
>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba 
>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno purkstuko 
>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam tikru 
>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos 
>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui
>>