Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai nuo apkrovos. Ar neuztenka koeficiento? "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net... > apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva > pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. map > yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju > kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks > ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant ipurskimo > laika, > kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu > \ > AMB wrote: >> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? nes >> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima? ka tu vadini map slegi ? >> paduodamu duju slegis? >> >> >> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net... >>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos sitai >>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o zinau, nes >>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir paduodami per >>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku signala, o >>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie skirtingu >>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :) >>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties ten >>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko >>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas >>> AMB wrote: >>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi ir >>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o ne >>>> kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. >>>> >>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba >>>>> >>>>> AMB wrote: >>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios irangos >>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo >>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas >>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal juos >>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as galvoju, o >>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu benzo >>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo >>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam >>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir benzo >>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko trukme, >>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :) >>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba >>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno purkstuko >>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam tikru >>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos >>>>>>> koeficiento paskaiciavimui >>