Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: AMB
Data: 2009-09-19 18:49:08
nu bet is principo uztektu sudaryti lentele koeficientu, kurie kinta pagal 
apsukas? nes lemdos nenaudojant nieko daugiau neina isburti :) ir kiek tas 
koeficientas 1.1-1.6 kazkur?



"netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
news:h92u4o$3i9$1@trimpas.omnitel.net...
> map yra ne signalas o slegis, jis matuojamas kolektoriuje slegio daviklio 
> pagalba. prie babinos jungiasi is esmes del apsuku signalo, liamda rodo 
> kuro misini, bet kadangi dujos vaziuoja pagal benzino purkstukus, tai 
> liamda jau per benzino purkstukus itaka daro. temperatura svarbiausia yra 
> reduktoriaus o ne duju. duju slegis tam, kad neuzgestu, nepradetu trukciot 
> ir laiku perjungtu i benzina.
>
> AMB wrote:
>> taip kaip pasiima ta map signala iranga? kad dazniausiai juk jungiasi tik 
>> prie babinos ir prie lemdos. pats sakai lemda nereikalinga, tai gaunasi, 
>> kad koeficientas kinta tik pagal apsukas? nu aisku dar temperatura ziuri 
>> kol saltas variklis ir kaip suprantu duju slegi baigiantis dujoms.
>>
>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva 
>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. map 
>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju 
>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks 
>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant 
>>> ipurskimo laika,
>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
>>> \
>>> AMB wrote:
>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? nes 
>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map slegi ? 
>>>> paduodamu duju slegis?
>>>>
>>>>
>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos 
>>>>> sitai sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o 
>>>>> zinau, nes pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir 
>>>>> paduodami per duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino 
>>>>> purkstuku signala, o ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal 
>>>>> koeficienta prie skirtingu apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties ten 
>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko 
>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>>>> AMB wrote:
>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi ir 
>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o ne 
>>>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>>>
>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba
>>>>>>>
>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios 
>>>>>>>> irangos taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo 
>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas 
>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal 
>>>>>>>>>> juos nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as 
>>>>>>>>>> galvoju, o kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad 
>>>>>>>>>> matuotu benzo purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo 
>>>>>>>>>> atsidarymo pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir 
>>>>>>>>>> paduodam valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju 
>>>>>>>>>> ir benzo yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo 
>>>>>>>>>> purkstuko trukme, padauginam is koeficiento ir gauta laika 
>>>>>>>>>> ijungiam dujas :)
>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba 
>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno purkstuko 
>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam 
>>>>>>>>> tikru sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos 
>>>>>>>>> naudojamos koeficiento paskaiciavimui
>>