nu bet is principo uztektu sudaryti lentele koeficientu, kurie kinta pagal apsukas? nes lemdos nenaudojant nieko daugiau neina isburti :) ir kiek tas koeficientas 1.1-1.6 kazkur? "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message news:h92u4o$3i9$1@trimpas.omnitel.net... > map yra ne signalas o slegis, jis matuojamas kolektoriuje slegio daviklio > pagalba. prie babinos jungiasi is esmes del apsuku signalo, liamda rodo > kuro misini, bet kadangi dujos vaziuoja pagal benzino purkstukus, tai > liamda jau per benzino purkstukus itaka daro. temperatura svarbiausia yra > reduktoriaus o ne duju. duju slegis tam, kad neuzgestu, nepradetu trukciot > ir laiku perjungtu i benzina. > > AMB wrote: >> taip kaip pasiima ta map signala iranga? kad dazniausiai juk jungiasi tik >> prie babinos ir prie lemdos. pats sakai lemda nereikalinga, tai gaunasi, >> kad koeficientas kinta tik pagal apsukas? nu aisku dar temperatura ziuri >> kol saltas variklis ir kaip suprantu duju slegi baigiantis dujoms. >> >> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net... >>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva >>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. map >>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju >>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks >>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant >>> ipurskimo laika, >>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu >>> \ >>> AMB wrote: >>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? nes >>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima? ka tu vadini map slegi ? >>>> paduodamu duju slegis? >>>> >>>> >>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos >>>>> sitai sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o >>>>> zinau, nes pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir >>>>> paduodami per duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino >>>>> purkstuku signala, o ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal >>>>> koeficienta prie skirtingu apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :) >>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties ten >>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko >>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas >>>>> AMB wrote: >>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi ir >>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o ne >>>>>> kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. >>>>>> >>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba >>>>>>> >>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios >>>>>>>> irangos taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo >>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas >>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal >>>>>>>>>> juos nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as >>>>>>>>>> galvoju, o kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad >>>>>>>>>> matuotu benzo purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo >>>>>>>>>> atsidarymo pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir >>>>>>>>>> paduodam valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju >>>>>>>>>> ir benzo yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo >>>>>>>>>> purkstuko trukme, padauginam is koeficiento ir gauta laika >>>>>>>>>> ijungiam dujas :) >>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba >>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno purkstuko >>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam >>>>>>>>> tikru sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos >>>>>>>>> naudojamos koeficiento paskaiciavimui >>