na nera duju ir benzino purkstuku ipurskimo laiko koeficientas pastovus dydis. jis prie skirtingu apkrovu visada truputi svyruoja, nuo 10 iki kokiu 30% skirtingose masinose. svarbiausia yra suderinti varklio darba taip, kad dirbtu kaip ir benzinu. kadangi dujos nera toks pat skystis taip pat ipilamas, tai prie skirtingu apkrovu ir gaunasi siokie tokie skirtumai AMB wrote: > nu tai turbut tu teisus ir esi, tos apsukos nereigalingos, juolabiau, kad ir > sake "netavoreikalas", kad ziuri tik slegi ir pagal ji parenka ilginimo > koeficienta. siaip man atrodo tas koeficientas isvis procentinemis dalimis > turetu buti pastovus skaicius netgi. sakykim duju reikia 25proc daugiau negu > benzo, tai ir ilginam visas trukmes 25proc. man rodos viskas normaliai > gautusi. > > "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message > news:h93on1$ms3$1@trimpas.omnitel.net... >> On Sat, 19 Sep 2009 19:09:37 +0300, AMB wrote: >> >>> deja lemdos parametru niekaip nenustatysi pagal purkstuku darbo trukme. >> Tai ta lemda niekam neidomi. >> >> Jei masinos kompas sako - riebint (ilgina purkstuku darbo laika), tai >> reiskia riebint. Kai pakankamai pariebinsi, masinos kompas pasiziurejes i >> liamda pasakys kad liesinti, t.y. ims trumpinti darbo trukme. Reiskia >> dujiniam irgi reikia liesint. >> >> Tik man kiek mistiska papildoma priklausomybe nuo apsuku. Kam jos reikia? >> Kiba prie skirtingu apsuku naudojami skirtingi duju/benzino >> priklausomybes koeficientai? >> >> -- >> Kittehs u must haz prioriteez! >> U no giv cheezburger 2 Ceiling Cat, an what has it earneded U? >> U makeded cookies but u could not eated thems, for they was burned. > >