Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: pjezo
Data: 2009-09-20 22:06:27
o kaip su turbininiais tada varikliais:)
be MAP nieko nesureguliuosi, o ir nuolatinis koef nieko nepades, kada 
kolektoriuje svyuoja nuo kazkur -0,5 bar vakumo iki 1,2 baro....

"LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
news:h95tku$836$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad gautusi 
> 1,3 koefas.
>
> "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message 
> news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net...
>> kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu 
>> koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, ir 
>> turetu gal susireguliuoti ?
>>
>>
>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>> news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio 
>>> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu?
>>> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas lembda 
>>> reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir tiesiog 
>>> neuztenka reguliavimo ribu kompui?
>>>
>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir 
>>>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri yra 
>>>> daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku 
>>>> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi 
>>>> sitie grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime 
>>>> skirtumo tarp duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba gerai.
>>>>
>>>> AMB wrote:
>>>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo.
>>>>>
>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai 
>>>>>> nuo
>>>>>> apkrovos.
>>>>>> Ar neuztenka koeficiento?
>>>>>>
>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva
>>>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. 
>>>>>>> map
>>>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju
>>>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra 
>>>>>>> koks
>>>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant 
>>>>>>> ipurskimo
>>>>>>> laika,
>>>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
>>>>>>> \
>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? 
>>>>>>>> nes
>>>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map slegi ?
>>>>>>>> paduodamu duju slegis?
>>>>>>>>
>>>>>>>>
>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos 
>>>>>>>>> sitai
>>>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o 
>>>>>>>>> zinau, nes
>>>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir 
>>>>>>>>> paduodami per
>>>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku 
>>>>>>>>> signala, o
>>>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie 
>>>>>>>>> skirtingu
>>>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties 
>>>>>>>>> ten
>>>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik 
>>>>>>>>> eko
>>>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi 
>>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, 
>>>>>>>>>> o ne
>>>>>>>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios 
>>>>>>>>>>>> irangos
>>>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo
>>>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas
>>>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) 
>>>>>>>>>>>>>> pagal juos
>>>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as 
>>>>>>>>>>>>>> galvoju, o
>>>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu 
>>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo
>>>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam
>>>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir 
>>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko 
>>>>>>>>>>>>>> trukme,
>>>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :)
>>>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba
>>>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno 
>>>>>>>>>>>>> purkstuko
>>>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam 
>>>>>>>>>>>>> tikru
>>>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos
>>>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui
>>>>>
>>
>>
>