o kaip su turbininiais tada varikliais:) be MAP nieko nesureguliuosi, o ir nuolatinis koef nieko nepades, kada kolektoriuje svyuoja nuo kazkur -0,5 bar vakumo iki 1,2 baro.... "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:h95tku$836$1@trimpas.omnitel.net... > Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad gautusi > 1,3 koefas. > > "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message > news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net... >> kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu >> koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, ir >> turetu gal susireguliuoti ? >> >> >> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >> news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net... >>> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio >>> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu? >>> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas lembda >>> reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir tiesiog >>> neuztenka reguliavimo ribu kompui? >>> >>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net... >>>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir >>>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri yra >>>> daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku >>>> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi >>>> sitie grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime >>>> skirtumo tarp duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba gerai. >>>> >>>> AMB wrote: >>>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo. >>>>> >>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai >>>>>> nuo >>>>>> apkrovos. >>>>>> Ar neuztenka koeficiento? >>>>>> >>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva >>>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. >>>>>>> map >>>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju >>>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra >>>>>>> koks >>>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant >>>>>>> ipurskimo >>>>>>> laika, >>>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu >>>>>>> \ >>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? >>>>>>>> nes >>>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima? ka tu vadini map slegi ? >>>>>>>> paduodamu duju slegis? >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos >>>>>>>>> sitai >>>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o >>>>>>>>> zinau, nes >>>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir >>>>>>>>> paduodami per >>>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku >>>>>>>>> signala, o >>>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie >>>>>>>>> skirtingu >>>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :) >>>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties >>>>>>>>> ten >>>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik >>>>>>>>> eko >>>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas >>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi >>>>>>>>>> ir >>>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, >>>>>>>>>> o ne >>>>>>>>>> kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios >>>>>>>>>>>> irangos >>>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo >>>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas >>>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) >>>>>>>>>>>>>> pagal juos >>>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as >>>>>>>>>>>>>> galvoju, o >>>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu >>>>>>>>>>>>>> benzo >>>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo >>>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam >>>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir >>>>>>>>>>>>>> benzo >>>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko >>>>>>>>>>>>>> trukme, >>>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :) >>>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba >>>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno >>>>>>>>>>>>> purkstuko >>>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam >>>>>>>>>>>>> tikru >>>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos >>>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui >>>>> >> >> >