Siaip tai ten yra dvigubas daviklis kuris rodo oro isretejima isiurbimo kolektoriuje ir duju slegi purkstuku rampoje.Siaip duju kompas ziuri i sias reiksmes ir pagal jas koreguoja dujiniu purkstuku atidarymo laikus. Varikliui dirbant mazu apkrovinu akseleratoriaus sklende mazai praverta ir isretejimas isiurbimo kolektoriuje gan didelis taciau didejant apkrovai atidaroma sklende ir isretejimas mazeja didinami ipurskimo laikai tuo paciu krenta duju slegisir dar pagal tai inesamos laiku korekcijos. "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message news:h9525i$gii$1@trimpas.omnitel.net... > aha, bet cia kalba eina apie papildomai ideta dacika, o ne ta kur masinoje > yra. > > > "rl" <ask@me.for> wrote in message news:h951gk$ftf$1@trimpas.omnitel.net... >> Kuo daugiau variklis turi sudeginti benzo, tuo daugiau jam reikia oro, tuo >> didesni slegi rodo MAP. >> >> Ne visose masinose MAP buna. Kitose dedasi oro srauto matuokle MAF (mass >> air flow), kuri principe irgi rodo kiek oro duotuoju momentu itraukia >> variklis. >> >> AMB wrote: >>> bet kaip suprantu nuo variklio apkrovos ir kinta tas slegis? turbut kuo >>> labiau apsikrauna variklis, tuo tas slegis dideja? > >