taip kaip pasiima ta map signala iranga? kad dazniausiai juk jungiasi tik prie babinos ir prie lemdos. pats sakai lemda nereikalinga, tai gaunasi, kad koeficientas kinta tik pagal apsukas? nu aisku dar temperatura ziuri kol saltas variklis ir kaip suprantu duju slegi baigiantis dujoms. "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net... > apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva > pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. map > yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju > kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks > ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant ipurskimo > laika, > kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu > \ > AMB wrote: >> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? nes >> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima? ka tu vadini map slegi ? >> paduodamu duju slegis? >> >> >> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net... >>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos sitai >>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o zinau, nes >>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir paduodami per >>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku signala, o >>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie skirtingu >>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :) >>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties ten >>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko >>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas >>> AMB wrote: >>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi ir >>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o ne >>>> kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. >>>> >>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba >>>>> >>>>> AMB wrote: >>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios irangos >>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >>>>>> >>>>>> >>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo >>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas >>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal juos >>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as galvoju, o >>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu benzo >>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo >>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam >>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir benzo >>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko trukme, >>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :) >>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba >>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno purkstuko >>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam tikru >>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos >>>>>>> koeficiento paskaiciavimui >>