Taip, bet mes nezinom, kokios yra reguliavimo tolerancijos ribos. Jeigu reikshmes gausis uz ribu, kompas gali pagalvoti, kad pvz. lembda zondo gedimas (tarkim liesina liesina, o vistiek per riebus) ir neskaitys jo parodymu. "AMB" <v@fgcbh.lt> wrote in message news:h97dep$goq$1@trimpas.omnitel.net... > bet tai isvis tada tas koeficientas nera labai svarbu kad tikslus butu, > nes vistiek benzo kompas pasiderins. > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:h97ccv$evb$1@trimpas.omnitel.net... >> Na, kaliega, gal nereikia ka. >> Sakai benzo kompui nesvarbus slegis kolektoriuje su turba ane? >> Tai va ka ten rashei apie dujas, tai ta pati svarba yra ir benzui. O >> dujos skiriasi tuom, kad >> kad reikia koeficiento. >> Tai jei reduktoriaus siulomas slegis yra mazesnis nei turba puchia, tai >> ka as tau galiu pasakyt... >> IMHO bilenkokiu atveju reduktorius puchia dujas stipriau nei kolike >> slegis, todel jis ta duju kiekis ishpus, >> nepriklausomai nuo koliko slegio. O tikslus kiekis bus paskaiciuotas >> benzo kompo, matuojant ta tavo slegy. >> Kad vaziuoja su noutu nieko naujo. Rimta kompanija taip ir daro. >> >> "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message >> news:h979i0$9nn$1@trimpas.omnitel.net... >>> benzo kompas galvoje apie benza- o jis skysti, ir koks slegis >>> kolektoriuje jam ne taip savrbu , mililitras ir liks mililitru tiek >>> prie -0,5 tirk ir prie 1,2 baro. >>> o va dujos mazuma kas kita- manau sutiksi kad ju turis skirsis esant >>> skitingam slegiui. >>> beigi nepamirstam kad reduktorius ture paduoti didesni slegi kad >>> apskritai "ipurkstu" dujas kai kolektoriuje bus slegis. >>> gyvai su tuo susiduriau, pastacius iranga buvo niustatytas standartinis >>> kazkoks slegis duju (gal 1,5 baro)- rezultatae gerai numynus tapke >>> masina imdavo "tampytis baisiai". >>> pakelus slegi, bei padidinus ta atsidarymo koef prie tam tikru apsuku- >>> viskas OK. >>> Beje, sureguliuoti ant stovincios auto negalejo- eme nautbuka ir teko >>> mazuma "padraguot" kad pamatytu kas darosi ir kad sureguliuotu. >>> p.s. uz tai + ADS vyrukams, nors ne is karto sureguliavo ir siaip bedu >>> buvo- taciau geranoriskai viska visada tvarkydavo. Beigi didelis pliusas >>> jiems uz 5 metu garantija:) >>> >>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>> news:h974kt$1h3$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Tai ta svyravima mato benzo kompas ir tai jau yra paskaiciuota. >>>> Cia kazka nelabai parasei. >>>> >>>> "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message >>>> news:h95ufj$92i$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>o kaip su turbininiais tada varikliais:) >>>>> be MAP nieko nesureguliuosi, o ir nuolatinis koef nieko nepades, kada >>>>> kolektoriuje svyuoja nuo kazkur -0,5 bar vakumo iki 1,2 baro.... >>>>> >>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>>>> news:h95tku$836$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad >>>>>> gautusi 1,3 koefas. >>>>>> >>>>>> "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message >>>>>> news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu >>>>>>> koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, >>>>>>> ir turetu gal susireguliuoti ? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>>>>>> news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio >>>>>>>> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu? >>>>>>>> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas >>>>>>>> lembda reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir >>>>>>>> tiesiog neuztenka reguliavimo ribu kompui? >>>>>>>> >>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir >>>>>>>>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri >>>>>>>>> yra daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo >>>>>>>>> laiku koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme >>>>>>>>> kad turi sitie grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, >>>>>>>>> vaziavime skirtumo tarp duju ir benzino praktiskai nera, variklis >>>>>>>>> dirba gerai. >>>>>>>>> >>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>>>>>>>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia >>>>>>>>>>> priklausomai nuo >>>>>>>>>>> apkrovos. >>>>>>>>>>> Ar neuztenka koeficiento? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima >>>>>>>>>>>> laisva >>>>>>>>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug >>>>>>>>>>>> nereikia. map >>>>>>>>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip >>>>>>>>>>>> duju >>>>>>>>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada >>>>>>>>>>>> yra koks >>>>>>>>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta >>>>>>>>>>>> koreguojant ipurskimo >>>>>>>>>>>> laika, >>>>>>>>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu >>>>>>>>>>>> \ >>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio >>>>>>>>>>>>> apsukas? nes >>>>>>>>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima? ka tu vadini map >>>>>>>>>>>>> slegi ? >>>>>>>>>>>>> paduodamu duju slegis? >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is >>>>>>>>>>>>>> jos sitai >>>>>>>>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o >>>>>>>>>>>>>> zinau, nes >>>>>>>>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir >>>>>>>>>>>>>> paduodami per >>>>>>>>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku >>>>>>>>>>>>>> signala, o >>>>>>>>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie >>>>>>>>>>>>>> skirtingu >>>>>>>>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :) >>>>>>>>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo >>>>>>>>>>>>>> padeties ten >>>>>>>>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, >>>>>>>>>>>>>> tik eko >>>>>>>>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas >>>>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten >>>>>>>>>>>>>>> jungiasi ir >>>>>>>>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju >>>>>>>>>>>>>>> kompas, o ne >>>>>>>>>>>>>>> kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. >>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai >>>>>>>>>>>>>>>> dirba >>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant >>>>>>>>>>>>>>>>> kokios irangos >>>>>>>>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia >>>>>>>>>>>>>>>>>>> benzo >>>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju >>>>>>>>>>>>>>>>>>> kompas >>>>>>>>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) >>>>>>>>>>>>>>>>>>> pagal juos >>>>>>>>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as >>>>>>>>>>>>>>>>>>> galvoju, o >>>>>>>>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad >>>>>>>>>>>>>>>>>>> matuotu benzo >>>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo >>>>>>>>>>>>>>>>>>> atsidarymo >>>>>>>>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir >>>>>>>>>>>>>>>>>>> paduodam >>>>>>>>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju >>>>>>>>>>>>>>>>>>> ir benzo >>>>>>>>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo >>>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko trukme, >>>>>>>>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas >>>>>>>>>>>>>>>>>>> :) >>>>>>>>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai >>>>>>>>>>>>>>>>>> dirba >>>>>>>>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno >>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko >>>>>>>>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas >>>>>>>>>>>>>>>>>> prie tam tikru >>>>>>>>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos >>>>>>>>>>>>>>>>>> naudojamos >>>>>>>>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui >>>>>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>>> >>>> >>> >>> >> > >