Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-09-21 12:37:28
Taip, bet mes nezinom, kokios yra reguliavimo tolerancijos ribos.
Jeigu reikshmes gausis uz ribu, kompas gali pagalvoti, kad pvz. lembda zondo 
gedimas (tarkim liesina liesina, o vistiek per riebus) ir neskaitys jo 
parodymu.

"AMB" <v@fgcbh.lt> wrote in message news:h97dep$goq$1@trimpas.omnitel.net...
> bet tai isvis tada tas koeficientas nera labai svarbu kad tikslus butu, 
> nes vistiek benzo kompas pasiderins.
>
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
> news:h97ccv$evb$1@trimpas.omnitel.net...
>> Na, kaliega, gal nereikia ka.
>> Sakai benzo kompui nesvarbus slegis kolektoriuje su turba ane?
>> Tai va ka ten rashei apie dujas, tai ta pati svarba yra ir benzui. O 
>> dujos skiriasi tuom, kad
>> kad reikia koeficiento.
>> Tai jei reduktoriaus siulomas slegis yra mazesnis nei turba puchia, tai 
>> ka as tau galiu pasakyt...
>> IMHO bilenkokiu atveju reduktorius puchia dujas stipriau nei kolike 
>> slegis, todel jis ta duju kiekis ishpus,
>> nepriklausomai nuo koliko slegio. O tikslus kiekis bus paskaiciuotas 
>> benzo kompo, matuojant ta tavo slegy.
>> Kad vaziuoja su noutu nieko naujo. Rimta kompanija taip ir daro.
>>
>> "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message 
>> news:h979i0$9nn$1@trimpas.omnitel.net...
>>> benzo kompas galvoje apie benza- o jis skysti, ir koks slegis 
>>> kolektoriuje jam ne taip savrbu , mililitras ir liks mililitru tiek 
>>> prie -0,5 tirk ir prie 1,2 baro.
>>> o va dujos mazuma kas kita- manau sutiksi kad ju turis skirsis esant 
>>> skitingam slegiui.
>>> beigi nepamirstam kad reduktorius ture paduoti didesni slegi kad 
>>> apskritai "ipurkstu" dujas kai kolektoriuje bus slegis.
>>> gyvai su tuo susiduriau, pastacius iranga buvo niustatytas standartinis 
>>> kazkoks slegis duju (gal 1,5 baro)- rezultatae gerai numynus tapke 
>>> masina imdavo "tampytis baisiai".
>>> pakelus slegi, bei padidinus ta atsidarymo koef prie tam tikru apsuku- 
>>> viskas OK.
>>> Beje, sureguliuoti ant stovincios auto negalejo- eme nautbuka ir teko 
>>> mazuma "padraguot" kad pamatytu kas darosi ir kad sureguliuotu.
>>> p.s. uz tai + ADS vyrukams, nors ne is karto sureguliavo ir siaip bedu 
>>> buvo- taciau geranoriskai viska visada tvarkydavo. Beigi didelis pliusas 
>>> jiems uz 5 metu garantija:)
>>>
>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>> news:h974kt$1h3$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Tai ta svyravima mato benzo kompas ir tai jau yra paskaiciuota.
>>>> Cia kazka nelabai parasei.
>>>>
>>>> "pjezo" <kaminskiukas@delfi.lt> wrote in message 
>>>> news:h95ufj$92i$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>o kaip su turbininiais tada varikliais:)
>>>>> be MAP nieko nesureguliuosi, o ir nuolatinis koef nieko nepades, kada 
>>>>> kolektoriuje svyuoja nuo kazkur -0,5 bar vakumo iki 1,2 baro....
>>>>>
>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>> news:h95tku$836$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad 
>>>>>> gautusi 1,3 koefas.
>>>>>>
>>>>>> "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message 
>>>>>> news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu 
>>>>>>> koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, 
>>>>>>> ir turetu gal susireguliuoti ?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>>>> news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio 
>>>>>>>> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu?
>>>>>>>> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas 
>>>>>>>> lembda reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir 
>>>>>>>> tiesiog neuztenka reguliavimo ribu kompui?
>>>>>>>>
>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>>>>>> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir 
>>>>>>>>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri 
>>>>>>>>> yra daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo 
>>>>>>>>> laiku koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme 
>>>>>>>>> kad turi sitie grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, 
>>>>>>>>> vaziavime skirtumo tarp duju ir benzino praktiskai nera, variklis 
>>>>>>>>> dirba gerai.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>>>>>>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia 
>>>>>>>>>>> priklausomai nuo
>>>>>>>>>>> apkrovos.
>>>>>>>>>>> Ar neuztenka koeficiento?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima 
>>>>>>>>>>>> laisva
>>>>>>>>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug 
>>>>>>>>>>>> nereikia. map
>>>>>>>>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip 
>>>>>>>>>>>> duju
>>>>>>>>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada 
>>>>>>>>>>>> yra koks
>>>>>>>>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta 
>>>>>>>>>>>> koreguojant ipurskimo
>>>>>>>>>>>> laika,
>>>>>>>>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
>>>>>>>>>>>> \
>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio 
>>>>>>>>>>>>> apsukas? nes
>>>>>>>>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map 
>>>>>>>>>>>>> slegi ?
>>>>>>>>>>>>> paduodamu duju slegis?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is 
>>>>>>>>>>>>>> jos sitai
>>>>>>>>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o 
>>>>>>>>>>>>>> zinau, nes
>>>>>>>>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir 
>>>>>>>>>>>>>> paduodami per
>>>>>>>>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku 
>>>>>>>>>>>>>> signala, o
>>>>>>>>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie 
>>>>>>>>>>>>>> skirtingu
>>>>>>>>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>>>>>>>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo 
>>>>>>>>>>>>>> padeties ten
>>>>>>>>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, 
>>>>>>>>>>>>>> tik eko
>>>>>>>>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten 
>>>>>>>>>>>>>>> jungiasi ir
>>>>>>>>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju 
>>>>>>>>>>>>>>> kompas, o ne
>>>>>>>>>>>>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai 
>>>>>>>>>>>>>>>> dirba
>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant 
>>>>>>>>>>>>>>>>> kokios irangos
>>>>>>>>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kompas
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pagal juos
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> galvoju, o
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> matuotu benzo
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> atsidarymo
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> paduodam
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> ir benzo
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko trukme,
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>> :)
>>>>>>>>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> dirba
>>>>>>>>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> purkstuko
>>>>>>>>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> prie tam tikru
>>>>>>>>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos 
>>>>>>>>>>>>>>>>>> naudojamos
>>>>>>>>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui
>>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>>
>>>>
>>>
>>>
>>
>
>