Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad gautusi 1,3 koefas. "AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net... > kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu > koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, ir > turetu gal susireguliuoti ? > > > "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message > news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net... >> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio >> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu? >> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas lembda >> reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir tiesiog >> neuztenka reguliavimo ribu kompui? >> >> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net... >>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir >>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri yra >>> daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku >>> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi sitie >>> grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime skirtumo tarp >>> duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba gerai. >>> >>> AMB wrote: >>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo. >>>> >>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai >>>>> nuo >>>>> apkrovos. >>>>> Ar neuztenka koeficiento? >>>>> >>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva >>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. >>>>>> map >>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju >>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks >>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant >>>>>> ipurskimo >>>>>> laika, >>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu >>>>>> \ >>>>>> AMB wrote: >>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? >>>>>>> nes >>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima? ka tu vadini map slegi ? >>>>>>> paduodamu duju slegis? >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos >>>>>>>> sitai >>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o zinau, >>>>>>>> nes >>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir paduodami >>>>>>>> per >>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku signala, >>>>>>>> o >>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie >>>>>>>> skirtingu >>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :) >>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties >>>>>>>> ten >>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko >>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas >>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi >>>>>>>>> ir >>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o >>>>>>>>> ne >>>>>>>>> kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios >>>>>>>>>>> irangos >>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo >>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas >>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal >>>>>>>>>>>>> juos >>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as >>>>>>>>>>>>> galvoju, o >>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu >>>>>>>>>>>>> benzo >>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo >>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam >>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir >>>>>>>>>>>>> benzo >>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko >>>>>>>>>>>>> trukme, >>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :) >>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba >>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno >>>>>>>>>>>> purkstuko >>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam >>>>>>>>>>>> tikru >>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos >>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui >>>> > >