Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: LabaiNeSpauda
Data: 2009-09-20 21:52:14
Tai as ka ir siulau su slegio didinimu arba debeto didinimu, kad gautusi 1,3 
koefas.

"AMB" <tryrtyrtyrty@tytrytrytrygggd.lt> wrote in message 
news:h95te9$7ru$1@trimpas.omnitel.net...
> kogero, kad neuztektu reguliavimo ribu. bet jeigu deti pastovu 
> koeficienta, tarkim 1.3 tai tada turetu uztekti ribu benzo kompui, ir 
> turetu gal susireguliuoti ?
>
>
> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
> news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net...
>> Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio 
>> debeto duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu?
>> tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas lembda 
>> reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir tiesiog 
>> neuztenka reguliavimo ribu kompui?
>>
>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>> news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net...
>>> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir 
>>> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri yra 
>>> daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku 
>>> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi sitie 
>>> grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime skirtumo tarp 
>>> duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba gerai.
>>>
>>> AMB wrote:
>>>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo.
>>>>
>>>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message 
>>>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai 
>>>>> nuo
>>>>> apkrovos.
>>>>> Ar neuztenka koeficiento?
>>>>>
>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva
>>>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. 
>>>>>> map
>>>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju
>>>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks
>>>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant 
>>>>>> ipurskimo
>>>>>> laika,
>>>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu
>>>>>> \
>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? 
>>>>>>> nes
>>>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima?  ka tu vadini map slegi ?
>>>>>>> paduodamu duju slegis?
>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos 
>>>>>>>> sitai
>>>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o zinau, 
>>>>>>>> nes
>>>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir paduodami 
>>>>>>>> per
>>>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku signala, 
>>>>>>>> o
>>>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie 
>>>>>>>> skirtingu
>>>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :)
>>>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties 
>>>>>>>> ten
>>>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko
>>>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas
>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi 
>>>>>>>>> ir
>>>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o 
>>>>>>>>> ne
>>>>>>>>> kadprailginimo  koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios 
>>>>>>>>>>> irangos
>>>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message
>>>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>>>> AMB wrote:
>>>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo
>>>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas
>>>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal 
>>>>>>>>>>>>> juos
>>>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as 
>>>>>>>>>>>>> galvoju, o
>>>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu 
>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo
>>>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam
>>>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir 
>>>>>>>>>>>>> benzo
>>>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko 
>>>>>>>>>>>>> trukme,
>>>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :)
>>>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba
>>>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno 
>>>>>>>>>>>> purkstuko
>>>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam 
>>>>>>>>>>>> tikru
>>>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos
>>>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui
>>>>
>
>