Tema: Re: masinos duju kompo veikimo principas
Autorius: AMB
Data: 2009-09-19 22:09:12
ka turi omeny didieli reduktoriu? reduktoriu galima irgi juk nupirkti 
tinkama :)


"netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
news:h937m4$au2$1@trimpas.omnitel.net...
> viska galima atskirai nusipirkti. tik kas is to? galvoji iseis ideti 
> purkstukus ir slegio davikli ir prijungti prie paprasto didelio 
> reduktoriaus?
>
> AMB wrote:
>> o purkstuku galima tskirai nusipirkti? kiek jie kainuoja? ir kiek tas 
>> slegio dacikas kainuoja?
>>
>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>> news:h930ai$58k$1@trimpas.omnitel.net...
>>> papildomas slegio daviklis yra
>>>
>>> AMB wrote:
>>>> nu viska suprantu ka sakai, tik nesuprantu del to slegio daviklio. nu 
>>>> tarkim ant stag 300 kur jis pajungtas? cia kalba eina apie gamyklini 
>>>> dacika kuris jau masinoje yra, ar kazkoki kur prie duju irangos 
>>>> dadetas?
>>>>
>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message 
>>>> news:h92vqo$4s5$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> isvis px ta liamda yra, misinio riebuma masinos kompas reguliuoja. 
>>>>> sakau matuoja kolektoriaus slegi, tam yra slegio daviklis skirtas. kad 
>>>>> taip papastai papasakot, tai stag 300 yra 2 kreives, viena benzino, 
>>>>> kita duju, ten vieni is pagrindiniu duomenu yra slegis kolektoriuje ir 
>>>>> ipurskimo laikas. kad masina vaziuotu gerai, tie du grafikai turi buti 
>>>>> galima sakyti vienodi. prie skirtingu variklio darbo parametru yra 
>>>>> nustatomas skirtingas ipurskimo laiko koeficientas, tam kad tie 
>>>>> grafikai sutaptu. siaip normalus koeficientas yra apie 1.4 - 1.6.
>>>>>
>>>>> Levas wrote:
>>>>>> Tau gi sako, kad LAMBDOS parametrus NETIESIOGIAI nusiskaito iš 
>>>>>> benzininiu purkstuku atsidarymo trukmes!
>>>>>>
>>