gal palikim dujas duchofkem? :) O siaip, idomu, ka ten volkswagenas sugalvojo. http://www.volkswagen.de/vwcms/master_public/virtualmaster/de3/modelle/golf/golf/highlights/BiFuel.html -- Bye, Levas -- http://www.vabolis.lt - elektronika ir siaip "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message news:h95sd7$6o9$1@trimpas.omnitel.net... > Klausai, o jei duju magistralei slegy pakelti arba naudoti didesnio debeto > duju purkshtukus, tai gal ir koefo nereiktu? > tarkim pajungus duju purkstukus vietoj benzo, kompas matydamas lembda > reiksmes turetu sukoreguoti laika. Ar jau cia bandyta ir tiesiog neuztenka > reguliavimo ribu kompui? > > "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message > news:h95omi$34r$1@trimpas.omnitel.net... >> na va, cia matosi melynas grafikas su benzino ipurskimo laiku ir >> kolektoriaus slegiu, bei zalias grafikas ir oranzine kreive kuri yra >> daugiklis. cia konkreciai matosi, kad prie mazu ipurskimo laiku >> koeficientas yra 1.4, o prie dideliu uztenka ir 1:1. Esme kad turi sitie >> grafikai sutapti. Cia beveik idealus variantas, vaziavime skirtumo tarp >> duju ir benzino praktiskai nera, variklis dirba gerai. >> >> AMB wrote: >>> nu prisegu grafiku biski, jie buvo prie stag aprasymo. >>> >>> "LabaiNeSpauda" <bimbam@samxam.lt> wrote in message >>> news:h95ip2$t83$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Bet tai benzo purkshtukai irgi atidarymo laika keichia priklausomai nuo >>>> apkrovos. >>>> Ar neuztenka koeficiento? >>>> >>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>> news:h92sih$29v$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> apsukos nera vienintelis svarbiausias dalykas cia. nes galima laisva >>>>> pavara uzkelt apsukas labai smarkiai, bet kuro labai daug nereikia. map >>>>> yra mainfold air pressure, slegis isiurbimo kolektoriuje. siaip duju >>>>> kompas uzregistruoja kaip masina vaziuoja benzinu, t.y. kada yra koks >>>>> ipurskimo laikas ir tt., o dujoms ivedam koeficienta koreguojant >>>>> ipurskimo >>>>> laika, >>>>> kad duju ipurskimas atitiktu vaziavima benzinu >>>>> \ >>>>> AMB wrote: >>>>>> tai realiai tas koeficientas turetu kisti pagal variklio apsukas? nes >>>>>> kaip kitaip suprasti variklip apkrovima? ka tu vadini map slegi ? >>>>>> paduodamu duju slegis? >>>>>> >>>>>> >>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>> news:h92re8$193$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> stag 300 liamdos net nejungiam, nafik ji ten nereikalinga, is jos >>>>>>> sitai >>>>>>> sistemai jokios naudingos informacijos nera :) as nemanau, o zinau, >>>>>>> nes >>>>>>> pats jungiu jas, kad benzino purkstukai yra atjungiami ir paduodami >>>>>>> per >>>>>>> duju kompa, dujos paduodamos laiku pagal benzino purkstuku signala, o >>>>>>> ipurskimo laikas ten truputi ilgesnis pagal koeficienta prie >>>>>>> skirtingu >>>>>>> apkrovu pagal map slegi skaiciuojamas :) >>>>>>> tokiu kaip purkstuku emuliatoriu senai nebera, tps - gazo padeties >>>>>>> ten >>>>>>> is viso nera kaip jungti, nes sitas, kaip ir liamda zondas, tik eko >>>>>>> sistemoms su zingsiniu varikliuku ir maisytuvu reikalingas >>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>> nu kad as butent stag domejausi, tarkim stag300, tai ten jungiasi ir >>>>>>>> lemda ir siaip manau, kad ten viska skaiciuoja pats duju kompas, o >>>>>>>> ne >>>>>>>> kadprailginimo koeficienta pagal benzo purkstuku trukmes. >>>>>>>> >>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>> news:h92qus$qd$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> STAG ipurskimines tikrai, BRC naujos irgi kazkaip panasiai dirba >>>>>>>>> >>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>> o as jau galvojau uzpatentuosiu nauja sistema :D o ant kokios >>>>>>>>>> irangos >>>>>>>>>> taip yra? nes nemaciau kad kur taip butu. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "netavoreikalas" <reikalas@ne.tavo> wrote in message >>>>>>>>>> news:h92qc4$vvj$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>>> AMB wrote: >>>>>>>>>>>> kilo tokia mintis del duju irangos masinoje. kaip zinia benzo >>>>>>>>>>>> purkstukai veikia trumpiau, negu duju purkstukai, duju kompas >>>>>>>>>>>> ivertina dacikus (apsukas, lembda, gazo padeties dacika) pagal >>>>>>>>>>>> juos >>>>>>>>>>>> nusprendzia kiek laiko ijungti duju purkstukus. tai as galvoju, >>>>>>>>>>>> o >>>>>>>>>>>> kas butu, jeigu paimam proca ir uzprograminam, kad matuotu benzo >>>>>>>>>>>> purkstuko laika kiek jis atsidares buvo ir po jo atsidarymo >>>>>>>>>>>> pabaigos prailginam procentais jo atidarymo laika ir paduodam >>>>>>>>>>>> valdyti duju purkstukui? gal tas koeficientas tarp duju ir benzo >>>>>>>>>>>> yra pastovus dydis., tai uztektu ismatuoti benzo purkstuko >>>>>>>>>>>> trukme, >>>>>>>>>>>> padauginam is koeficiento ir gauta laika ijungiam dujas :) >>>>>>>>>>> senos naujienos :) dabartinese irangose duju purkstukai dirba >>>>>>>>>>> tiesiogiai nuo benzino purkstuku. pajungiamas kiekvieno purkstuko >>>>>>>>>>> signalas i dujini kompa ir skaiciuojamas koeficientas prie tam >>>>>>>>>>> tikru >>>>>>>>>>> sukiu, apkrovos. liamda isvis nereikalinga, apsukos naudojamos >>>>>>>>>>> koeficiento paskaiciavimui >>>