Nu ir? DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas. Hermes+DPD tandemas. Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris. "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net... Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau važiuoja atgal. Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, reikės prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, kad negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai jie po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo nurodytas kontaktinis telefonas Pastebėjimai: 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta telefono. DHL teigia, kad jis privalomas. 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba įeiti į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia susisiekti. Čia tracking info: