Bet neišsprendė, nes spustelėjimas ant linko buvo pavėluotas 5-as valandas. Du skambučiai į DHL taip pat nieko nepakeitė. Turi dar protingų pasiūlymų? Beje, pardavėjas prekę siųs iš naujo arba grąžins pinigus. Nesispyrioja. 2015.10.22 12:12, Night rašė: > Ar tu sieki rezltato (gauti siuntini) ar irodyti, kad esi teisus? Na > nepaeme numerio, na durnas kurjeris - vienas spustelejimas ant linko > su trackingu ir vienas skambutis i DHL butu viska issprendes. Nematau, > ko cia putotis. > > "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message > news:n07uhg$sdv$1@trimpas.omnitel.net... >> Ne, parintis lygioje vietoje ir žiūrinėti kur yra krovinys, kai jis >> kažkur užsilaiko kelias dienas, man yra nelygis. >> Bet kalba čia juk ne apie tai, jei dar nesupratai. >> >> Dainiushas rašė: >>> o tai anksčiau savanoriškai pasižiūrėt tracking'ą ir pačiam >>> pasiskambint nelygis? >>> >>> On 10/21/2015 2:29 PM, KEdas wrote: >>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo >>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau >>>> važiuoja >>>> atgal. >>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, reikės >>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, kad >>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: >>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant >>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė >>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai jie >>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo >>>> nurodytas kontaktinis telefonas >>>> >>>> Pastebėjimai: >>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta >>>> telefono. DHL >>>> teigia, kad jis privalomas. >>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba >>>> įeiti į >>>> laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia >>>> susisiekti. >>>> >>>> Čia tracking info: >>>> >>> >> >