Ar tu sieki rezltato (gauti siuntini) ar irodyti, kad esi teisus? Na nepaeme numerio, na durnas kurjeris - vienas spustelejimas ant linko su trackingu ir vienas skambutis i DHL butu viska issprendes. Nematau, ko cia putotis. "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:n07uhg$sdv$1@trimpas.omnitel.net... > Ne, parintis lygioje vietoje ir žiūrinėti kur yra krovinys, kai jis kažkur > užsilaiko kelias dienas, man yra nelygis. > Bet kalba čia juk ne apie tai, jei dar nesupratai. > > Dainiushas rašė: >> o tai anksčiau savanoriškai pasižiūrėt tracking'ą ir pačiam pasiskambint >> nelygis? >> >> On 10/21/2015 2:29 PM, KEdas wrote: >>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo >>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau važiuoja >>> atgal. >>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, reikės >>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, kad >>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: >>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant >>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė >>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai jie >>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo >>> nurodytas kontaktinis telefonas >>> >>> Pastebėjimai: >>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta telefono. DHL >>> teigia, kad jis privalomas. >>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba įeiti į >>> laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia >>> susisiekti. >>> >>> Čia tracking info: >>> >> >