Na man tokios kurjeriu kliurkos tai nurasomos i kategorija "shit happens", nes jei DHL dirbtu ne babajai (zemiausiose gradyse abiejuose galuose) tai tu ju paslaugomis nesinaudotum. IMHO postas turejo vadintis "nesinaudokit kurjeriais ir pastu", nes jie visi savaip nepatikimi. "KEdas" <news.omnitel.net@-trinti-katalogai.net> wrote in message news:n0afnv$toh$1@trimpas.omnitel.net... > Bet neišsprendė, nes spustelėjimas ant linko buvo pavėluotas 5-as > valandas. Du skambučiai į DHL taip pat nieko nepakeitė. > Turi dar protingų pasiūlymų? > > Beje, pardavėjas prekę siųs iš naujo arba grąžins pinigus. Nesispyrioja. > > > 2015.10.22 12:12, Night rašė: >> Ar tu sieki rezltato (gauti siuntini) ar irodyti, kad esi teisus? Na >> nepaeme numerio, na durnas kurjeris - vienas spustelejimas ant linko su >> trackingu ir vienas skambutis i DHL butu viska issprendes. Nematau, ko >> cia putotis. >> >> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >> news:n07uhg$sdv$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ne, parintis lygioje vietoje ir žiūrinėti kur yra krovinys, kai jis >>> kažkur užsilaiko kelias dienas, man yra nelygis. >>> Bet kalba čia juk ne apie tai, jei dar nesupratai. >>> >>> Dainiushas rašė: >>>> o tai anksčiau savanoriškai pasižiūrėt tracking'ą ir pačiam >>>> pasiskambint nelygis? >>>> >>>> On 10/21/2015 2:29 PM, KEdas wrote: >>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo >>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau >>>>> važiuoja >>>>> atgal. >>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, reikės >>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, kad >>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: >>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant >>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė >>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai jie >>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo >>>>> nurodytas kontaktinis telefonas >>>>> >>>>> Pastebėjimai: >>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta telefono. >>>>> DHL >>>>> teigia, kad jis privalomas. >>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba įeiti >>>>> į >>>>> laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia >>>>> susisiekti. >>>>> >>>>> Čia tracking info: >>>>> >>>> >>> >> >