PS DHL isvis nera tinkamas fiziniams asmenims nei siusti nei gauti, blogiau butu nebent koks fedex. On 10/21/2015 2:29 PM, KEdas wrote: > Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo > nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau važiuoja > atgal. > Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, reikės > prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, kad > negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: > Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant > laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė > laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai jie > po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo > nurodytas kontaktinis telefonas > > Pastebėjimai: > 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta telefono. DHL > teigia, kad jis privalomas. > 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba įeiti į > laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia susisiekti. > > Čia tracking info: >