taip ir matau kaip isnyksta DHL/Deutsche Post. nejuokink tiktai. -- t. "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:n08b5f$3k7$1@trimpas.omnitel.net... > Būtent todėl čia ir parašiau. Tegul jie greičiau išnyksta iš LT. > Man, kaip gyventojui, patogiausia pristatymo tarnyba yra Lietuvos paštas. > Paliko raštelį pašto dėžutėje>sau patogiu laiku nuėjai į artimiausią pašto > skyrių>prekes pasiėmei. Jokių laukimų, budėjimų prie lango, susitikimo > laiko derinimo ir pan. > > > LabaiNespauda rašė: >> IMHO, jeigu nesugeba laiptines uzraktu iveikti, tada isviso tokia tarnyba >> negali uzsiimineti siuntu pristatymu. >> >> >> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >> news:n08asc$3hi$1@trimpas.omnitel.net... >>> Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis per >>> 5 metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo. To >>> numerio kažkodėl reikia tik DHL'ui. >>> >>> monaxas rašė: >>>> Nesipykit, vaikai. >>>> Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr adreso >>>> laukelyje. >>>> Nu bet kiekvienam savo. >>>> >>>> KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu >>>> parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą vietoj >>>> to kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos kontekste? Man >>>> šiaip įdomu, gal aš čia apatinius baltinius demonstruoju? >>>> >>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>>> news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Bet tu ir dundukas... >>>>> >>>>> Dainiushas rašė: >>>>>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D >>>>>> >>>>>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote: >>>>>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris ant jų >>>>>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :) >>>>>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo siuntimo >>>>>>> išlaidas (130Lt). >>>>>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos nepripažino, >>>>>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O >>>>>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi jebėjus >>>>>>> dėl >>>>>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus >>>>>>> klausimus? Be >>>>>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų >>>>>>> apsaugos >>>>>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai >>>>>>> matytis, >>>>>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas. >>>>>>> >>>>>>> >>>>>>> monaxas rašė: >>>>>>>> Nu ir? >>>>>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas. >>>>>>>> Hermes+DPD tandemas. >>>>>>>> >>>>>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris. >>>>>>>> >>>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>>>>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo >>>>>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau >>>>>>>> važiuoja atgal. >>>>>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, >>>>>>>> reikės >>>>>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, >>>>>>>> kad >>>>>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: >>>>>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant >>>>>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė >>>>>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai >>>>>>>> jie >>>>>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo >>>>>>>> nurodytas kontaktinis telefonas >>>>>>>> >>>>>>>> Pastebėjimai: >>>>>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta >>>>>>>> telefono. >>>>>>>> DHL teigia, kad jis privalomas. >>>>>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba >>>>>>>> įeiti >>>>>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia >>>>>>>> susisiekti. >>>>>>>> >>>>>>>> Čia tracking info: >>> >> >