Tema: Re: Nesinaudokite DHL
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2015-10-21 18:29:07
IMHO, jeigu nesugeba laiptines uzraktu iveikti, tada isviso tokia tarnyba 
negali uzsiimineti siuntu pristatymu.


"KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message 
news:n08asc$3hi$1@trimpas.omnitel.net...
> Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis per 5 
> metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo. To numerio 
> kažkodėl reikia tik DHL'ui.
>
> monaxas rašė:
>> Nesipykit, vaikai.
>> Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr adreso 
>> laukelyje.
>> Nu bet kiekvienam savo.
>>
>> KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu 
>> parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą vietoj to 
>> kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos kontekste? Man šiaip 
>> įdomu, gal aš čia apatinius baltinius demonstruoju?
>>
>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message 
>> news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Bet tu ir dundukas...
>>>
>>> Dainiushas rašė:
>>>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D
>>>>
>>>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote:
>>>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris ant jų
>>>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :)
>>>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo siuntimo
>>>>> išlaidas (130Lt).
>>>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos nepripažino,
>>>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O
>>>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi jebėjus dėl
>>>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus klausimus? 
>>>>> Be
>>>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų 
>>>>> apsaugos
>>>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai matytis,
>>>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas.
>>>>>
>>>>>
>>>>> monaxas rašė:
>>>>>> Nu ir?
>>>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas.
>>>>>> Hermes+DPD tandemas.
>>>>>>
>>>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris.
>>>>>>
>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>>>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo
>>>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau
>>>>>> važiuoja atgal.
>>>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, 
>>>>>> reikės
>>>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, 
>>>>>> kad
>>>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą:
>>>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant
>>>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė
>>>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai 
>>>>>> jie
>>>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo
>>>>>> nurodytas kontaktinis telefonas
>>>>>>
>>>>>> Pastebėjimai:
>>>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta telefono.
>>>>>> DHL teigia, kad jis privalomas.
>>>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba 
>>>>>> įeiti
>>>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia
>>>>>> susisiekti.
>>>>>>
>>>>>> Čia tracking info:
>