IMHO, jeigu nesugeba laiptines uzraktu iveikti, tada isviso tokia tarnyba negali uzsiimineti siuntu pristatymu. "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:n08asc$3hi$1@trimpas.omnitel.net... > Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis per 5 > metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo. To numerio > kažkodėl reikia tik DHL'ui. > > monaxas rašė: >> Nesipykit, vaikai. >> Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr adreso >> laukelyje. >> Nu bet kiekvienam savo. >> >> KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu >> parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą vietoj to >> kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos kontekste? Man šiaip >> įdomu, gal aš čia apatinius baltinius demonstruoju? >> >> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >> news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net... >>> Bet tu ir dundukas... >>> >>> Dainiushas rašė: >>>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D >>>> >>>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote: >>>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris ant jų >>>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :) >>>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo siuntimo >>>>> išlaidas (130Lt). >>>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos nepripažino, >>>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O >>>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi jebėjus dėl >>>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus klausimus? >>>>> Be >>>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų >>>>> apsaugos >>>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai matytis, >>>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas. >>>>> >>>>> >>>>> monaxas rašė: >>>>>> Nu ir? >>>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas. >>>>>> Hermes+DPD tandemas. >>>>>> >>>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris. >>>>>> >>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo >>>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau >>>>>> važiuoja atgal. >>>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, >>>>>> reikės >>>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, >>>>>> kad >>>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: >>>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant >>>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė >>>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai >>>>>> jie >>>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo >>>>>> nurodytas kontaktinis telefonas >>>>>> >>>>>> Pastebėjimai: >>>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta telefono. >>>>>> DHL teigia, kad jis privalomas. >>>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba >>>>>> įeiti >>>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia >>>>>> susisiekti. >>>>>> >>>>>> Čia tracking info: >