Tema: Re: Nesinaudokite DHL
Autorius: Vaidas
Data: 2015-10-22 08:22:36
Na DPD kurjeris visada paskambina, jei tel. nr. turi ir suderini. DHL 
dažniausiai ne. Derinimas telefonu trunka kokia 1-2min, paskui dar 
paskambina, kad jau netoli yra.
O pašte gali nutikti pašalpų arba mokesčių arba masinių registruotų 
laiškų savaitė ir užgaiši daugiau. Buvo kažkada sodra visiems išsiuntus 
registruotus laiškus apie išmokų perskaičiavimą į eurus - mėnesį į paštą 
buvo geriau neiti, jei laikas pinigai.
Vaidas

On 2015.10.22 07:57, KEdas wrote:
> Ne visi kaime gyvena, nečiochnutas pyzdintojau. Man iki pašto tėra 400
> metrų, tad laiko gaišimo yra gerokai mažiau nei laukiant DPD ar kitų,
> kurie vis „neranda“ kam atiduoti siuntą, o paskui derinant telefonu
> laiką ar važiuojant apie 10km atsiimti siuntos iš DPD ar DHL bazės ir
> ten laukiant purvinoje sargo būdelėje, kol siuntinį suras.
>
> 2015.10.22 06:28, monaxas rašė:
>> Tu realiai čiochnutas:
>> jam geriau pyzdint iki pašto, gaišt laiką, užuot gavus daiktą į
>> rankas. Pyzdiec.
>>
>>
>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>> news:n08b5f$3k7$1@trimpas.omnitel.net...
>>> Būtent todėl čia ir parašiau. Tegul jie greičiau išnyksta iš LT.
>>> Man, kaip gyventojui, patogiausia pristatymo tarnyba yra Lietuvos
>>> paštas. Paliko raštelį pašto dėžutėje>sau patogiu laiku nuėjai į
>>> artimiausią pašto skyrių>prekes pasiėmei. Jokių laukimų, budėjimų prie
>>> lango, susitikimo laiko derinimo ir pan.
>>>
>>>
>>> LabaiNespauda rašė:
>>>> IMHO, jeigu nesugeba laiptines uzraktu iveikti, tada isviso tokia
>>>> tarnyba negali uzsiimineti siuntu pristatymu.
>>>>
>>>>
>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>>>> news:n08asc$3hi$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis
>>>>> per 5 metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo.
>>>>> To numerio kažkodėl reikia tik DHL'ui.
>>>>>
>>>>> monaxas rašė:
>>>>>> Nesipykit, vaikai.
>>>>>> Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr
>>>>>> adreso laukelyje.
>>>>>> Nu bet kiekvienam savo.
>>>>>>
>>>>>> KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu
>>>>>> parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą
>>>>>> vietoj to kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos
>>>>>> kontekste? Man šiaip įdomu, gal aš čia apatinius baltinius
>>>>>> demonstruoju?
>>>>>>
>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>>>>>> news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Bet tu ir dundukas...
>>>>>>>
>>>>>>> Dainiushas rašė:
>>>>>>>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D
>>>>>>>>
>>>>>>>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote:
>>>>>>>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris
>>>>>>>>> ant jų
>>>>>>>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :)
>>>>>>>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo
>>>>>>>>> siuntimo
>>>>>>>>> išlaidas (130Lt).
>>>>>>>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos
>>>>>>>>> nepripažino,
>>>>>>>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O
>>>>>>>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi jebėjus
>>>>>>>>> dėl
>>>>>>>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus
>>>>>>>>> klausimus? Be
>>>>>>>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų
>>>>>>>>> apsaugos
>>>>>>>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai
>>>>>>>>> matytis,
>>>>>>>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> monaxas rašė:
>>>>>>>>>> Nu ir?
>>>>>>>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas.
>>>>>>>>>> Hermes+DPD tandemas.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>>>>>>>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo
>>>>>>>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau
>>>>>>>>>> važiuoja atgal.
>>>>>>>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu,
>>>>>>>>>> reikės
>>>>>>>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs
>>>>>>>>>> neinformavo, kad
>>>>>>>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą:
>>>>>>>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo,
>>>>>>>>>> o ant
>>>>>>>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja.
>>>>>>>>>> Parašė
>>>>>>>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė,
>>>>>>>>>> tai jie
>>>>>>>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi
>>>>>>>>>> nebuvo
>>>>>>>>>> nurodytas kontaktinis telefonas
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Pastebėjimai:
>>>>>>>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta
>>>>>>>>>> telefono.
>>>>>>>>>> DHL teigia, kad jis privalomas.
>>>>>>>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba
>>>>>>>>>> įeiti
>>>>>>>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia
>>>>>>>>>> susisiekti.
>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> Čia tracking info:
>