Tai tas supistas laineris ir yra tu paciu dhl ismislas. "B" <1@1.com> wrote in message news:n0a83c$oc1$1@trimpas.omnitel.net... > Seip dhl ismuitina tik juridiniams, fizinius perduoda kamnors arti rudnios > gatves pvz uab translaineris... > > > On 10/22/2015 8:16 AM, LabaiNespauda wrote: >> Pvz.: ateina siunta, is treciuju saliu. LP ismuitint 30 litu buvo, dhl >> tas reikalas 200 litu. Na ir nafik tokia tarnyba. >> >> >> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >> news:n08b5f$3k7$1@trimpas.omnitel.net... >>> Būtent todėl čia ir parašiau. Tegul jie greičiau išnyksta iš LT. >>> Man, kaip gyventojui, patogiausia pristatymo tarnyba yra Lietuvos >>> paštas. Paliko raštelį pašto dėžutėje>sau patogiu laiku nuėjai į >>> artimiausią pašto skyrių>prekes pasiėmei. Jokių laukimų, budėjimų prie >>> lango, susitikimo laiko derinimo ir pan. >>> >>> >>> LabaiNespauda rašė: >>>> IMHO, jeigu nesugeba laiptines uzraktu iveikti, tada isviso tokia >>>> tarnyba negali uzsiimineti siuntu pristatymu. >>>> >>>> >>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>>> news:n08asc$3hi$1@trimpas.omnitel.net... >>>>> Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis >>>>> per 5 metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo. >>>>> To numerio kažkodėl reikia tik DHL'ui. >>>>> >>>>> monaxas rašė: >>>>>> Nesipykit, vaikai. >>>>>> Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr >>>>>> adreso laukelyje. >>>>>> Nu bet kiekvienam savo. >>>>>> >>>>>> KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu >>>>>> parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą >>>>>> vietoj to kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos >>>>>> kontekste? Man šiaip įdomu, gal aš čia apatinius baltinius >>>>>> demonstruoju? >>>>>> >>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>>>>> news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Bet tu ir dundukas... >>>>>>> >>>>>>> Dainiushas rašė: >>>>>>>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D >>>>>>>> >>>>>>>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote: >>>>>>>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris >>>>>>>>> ant jų >>>>>>>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :) >>>>>>>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo >>>>>>>>> siuntimo >>>>>>>>> išlaidas (130Lt). >>>>>>>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos >>>>>>>>> nepripažino, >>>>>>>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O >>>>>>>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi >>>>>>>>> jebėjus dėl >>>>>>>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus >>>>>>>>> klausimus? Be >>>>>>>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų >>>>>>>>> apsaugos >>>>>>>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai >>>>>>>>> matytis, >>>>>>>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas. >>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>>> monaxas rašė: >>>>>>>>>> Nu ir? >>>>>>>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas. >>>>>>>>>> Hermes+DPD tandemas. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>>>>>>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo >>>>>>>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau >>>>>>>>>> važiuoja atgal. >>>>>>>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, >>>>>>>>>> reikės >>>>>>>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs >>>>>>>>>> neinformavo, kad >>>>>>>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: >>>>>>>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o >>>>>>>>>> ant >>>>>>>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. >>>>>>>>>> Parašė >>>>>>>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, >>>>>>>>>> tai jie >>>>>>>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi >>>>>>>>>> nebuvo >>>>>>>>>> nurodytas kontaktinis telefonas >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Pastebėjimai: >>>>>>>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta >>>>>>>>>> telefono. >>>>>>>>>> DHL teigia, kad jis privalomas. >>>>>>>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie >>>>>>>>>> nesugeba įeiti >>>>>>>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia >>>>>>>>>> susisiekti. >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> Čia tracking info: >>>>> >>>> >>> >> >