Tema: Re: Nesinaudokite DHL
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2015-10-21 14:56:32
Ne, parintis lygioje vietoje ir žiūrinėti kur yra krovinys, kai jis 
kažkur užsilaiko kelias dienas, man yra nelygis.
Bet kalba čia juk ne apie tai, jei dar nesupratai.

Dainiushas rašė:
> o tai anksčiau savanoriškai pasižiūrėt tracking'ą ir pačiam 
> pasiskambint nelygis?
>
> On 10/21/2015 2:29 PM, KEdas wrote:
>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo
>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau važiuoja
>> atgal.
>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, reikės
>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs neinformavo, kad
>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą:
>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant
>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė
>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, tai jie
>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo
>> nurodytas kontaktinis telefonas
>>
>> Pastebėjimai:
>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta telefono. DHL
>> teigia, kad jis privalomas.
>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba įeiti į
>> laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia 
>> susisiekti.
>>
>> Čia tracking info:
>>
>