Ne visi kaime gyvena, nečiochnutas pyzdintojau. Man iki pašto tėra 400 metrų, tad laiko gaišimo yra gerokai mažiau nei laukiant DPD ar kitų, kurie vis „neranda“ kam atiduoti siuntą, o paskui derinant telefonu laiką ar važiuojant apie 10km atsiimti siuntos iš DPD ar DHL bazės ir ten laukiant purvinoje sargo būdelėje, kol siuntinį suras. 2015.10.22 06:28, monaxas rašė: > Tu realiai čiochnutas: > jam geriau pyzdint iki pašto, gaišt laiką, užuot gavus daiktą į rankas. Pyzdiec. > > > "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message news:n08b5f$3k7$1@trimpas.omnitel.net... >> Būtent todėl čia ir parašiau. Tegul jie greičiau išnyksta iš LT. >> Man, kaip gyventojui, patogiausia pristatymo tarnyba yra Lietuvos >> paštas. Paliko raštelį pašto dėžutėje>sau patogiu laiku nuėjai į >> artimiausią pašto skyrių>prekes pasiėmei. Jokių laukimų, budėjimų prie >> lango, susitikimo laiko derinimo ir pan. >> >> >> LabaiNespauda rašė: >>> IMHO, jeigu nesugeba laiptines uzraktu iveikti, tada isviso tokia >>> tarnyba negali uzsiimineti siuntu pristatymu. >>> >>> >>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>> news:n08asc$3hi$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis >>>> per 5 metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo. >>>> To numerio kažkodėl reikia tik DHL'ui. >>>> >>>> monaxas rašė: >>>>> Nesipykit, vaikai. >>>>> Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr >>>>> adreso laukelyje. >>>>> Nu bet kiekvienam savo. >>>>> >>>>> KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu >>>>> parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą >>>>> vietoj to kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos >>>>> kontekste? Man šiaip įdomu, gal aš čia apatinius baltinius >>>>> demonstruoju? >>>>> >>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>>>> news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>> Bet tu ir dundukas... >>>>>> >>>>>> Dainiushas rašė: >>>>>>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D >>>>>>> >>>>>>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote: >>>>>>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris ant jų >>>>>>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :) >>>>>>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo siuntimo >>>>>>>> išlaidas (130Lt). >>>>>>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos nepripažino, >>>>>>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O >>>>>>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi jebėjus >>>>>>>> dėl >>>>>>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus >>>>>>>> klausimus? Be >>>>>>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų >>>>>>>> apsaugos >>>>>>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai >>>>>>>> matytis, >>>>>>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas. >>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>>> monaxas rašė: >>>>>>>>> Nu ir? >>>>>>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas. >>>>>>>>> Hermes+DPD tandemas. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris. >>>>>>>>> >>>>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>>>>>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo >>>>>>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau >>>>>>>>> važiuoja atgal. >>>>>>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, >>>>>>>>> reikės >>>>>>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs >>>>>>>>> neinformavo, kad >>>>>>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: >>>>>>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant >>>>>>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė >>>>>>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, >>>>>>>>> tai jie >>>>>>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo >>>>>>>>> nurodytas kontaktinis telefonas >>>>>>>>> >>>>>>>>> Pastebėjimai: >>>>>>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta >>>>>>>>> telefono. >>>>>>>>> DHL teigia, kad jis privalomas. >>>>>>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba >>>>>>>>> įeiti >>>>>>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia >>>>>>>>> susisiekti. >>>>>>>>> >>>>>>>>> Čia tracking info: