Būtent todėl čia ir parašiau. Tegul jie greičiau išnyksta iš LT. Man, kaip gyventojui, patogiausia pristatymo tarnyba yra Lietuvos paštas. Paliko raštelį pašto dėžutėje>sau patogiu laiku nuėjai į artimiausią pašto skyrių>prekes pasiėmei. Jokių laukimų, budėjimų prie lango, susitikimo laiko derinimo ir pan. LabaiNespauda rašė: > IMHO, jeigu nesugeba laiptines uzraktu iveikti, tada isviso tokia > tarnyba negali uzsiimineti siuntu pristatymu. > > > "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message > news:n08asc$3hi$1@trimpas.omnitel.net... >> Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis >> per 5 metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo. >> To numerio kažkodėl reikia tik DHL'ui. >> >> monaxas rašė: >>> Nesipykit, vaikai. >>> Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr >>> adreso laukelyje. >>> Nu bet kiekvienam savo. >>> >>> KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu >>> parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą >>> vietoj to kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos >>> kontekste? Man šiaip įdomu, gal aš čia apatinius baltinius >>> demonstruoju? >>> >>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>> news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Bet tu ir dundukas... >>>> >>>> Dainiushas rašė: >>>>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D >>>>> >>>>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote: >>>>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris ant jų >>>>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :) >>>>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo siuntimo >>>>>> išlaidas (130Lt). >>>>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos nepripažino, >>>>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O >>>>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi jebėjus >>>>>> dėl >>>>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus >>>>>> klausimus? Be >>>>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų >>>>>> apsaugos >>>>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai >>>>>> matytis, >>>>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas. >>>>>> >>>>>> >>>>>> monaxas rašė: >>>>>>> Nu ir? >>>>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas. >>>>>>> Hermes+DPD tandemas. >>>>>>> >>>>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris. >>>>>>> >>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message >>>>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net... >>>>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo >>>>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau >>>>>>> važiuoja atgal. >>>>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, >>>>>>> reikės >>>>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs >>>>>>> neinformavo, kad >>>>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą: >>>>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant >>>>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė >>>>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, >>>>>>> tai jie >>>>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo >>>>>>> nurodytas kontaktinis telefonas >>>>>>> >>>>>>> Pastebėjimai: >>>>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta >>>>>>> telefono. >>>>>>> DHL teigia, kad jis privalomas. >>>>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba >>>>>>> įeiti >>>>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia >>>>>>> susisiekti. >>>>>>> >>>>>>> Čia tracking info: >> >