Tema: Re: Nesinaudokite DHL
Autorius: KEdas <non@[[trinti] ]katalogai.net>
Data: 2015-10-21 18:31:59
Būtent todėl čia ir parašiau. Tegul jie greičiau išnyksta iš LT.
Man, kaip gyventojui, patogiausia pristatymo tarnyba yra Lietuvos 
paštas. Paliko raštelį pašto dėžutėje>sau patogiu laiku nuėjai į 
artimiausią pašto skyrių>prekes pasiėmei. Jokių laukimų, budėjimų prie 
lango, susitikimo laiko derinimo ir pan.


LabaiNespauda rašė:
> IMHO, jeigu nesugeba laiptines uzraktu iveikti, tada isviso tokia 
> tarnyba negali uzsiimineti siuntu pristatymu.
>
>
> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message 
> news:n08asc$3hi$1@trimpas.omnitel.net...
>> Man tą numerį nurodyti visai nesunku, tačiau tai pirmas toks atvejis 
>> per 5 metus. O jebėjus telefono neprašo, matyt, irgi ne be reikalo. 
>> To numerio kažkodėl reikia tik DHL'ui.
>>
>> monaxas rašė:
>>> Nesipykit, vaikai.
>>> Man ne zapadlo, idant išvengti panašių situacijų, nurodyt telNr 
>>> adreso laukelyje.
>>> Nu bet kiekvienam savo.
>>>
>>> KEdai, o jei DHL pasiklaustų siuntėjo, tas pasiklaustų tavęs, tu 
>>> parašytum, siuntėjas įrašytų formoj, tai labai pakeistų reikalą 
>>> vietoj to kad tel Nr matosi adreso laukuose, duomenų apsaugos 
>>> kontekste? Man šiaip įdomu, gal aš čia apatinius baltinius 
>>> demonstruoju?
>>>
>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message 
>>> news:n0812r$u4t$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Bet tu ir dundukas...
>>>>
>>>> Dainiushas rašė:
>>>>> jomajo.....babajuj negalima kedo telefono matyt.....verkiu :D
>>>>>
>>>>> On 10/21/2015 3:01 PM, KEdas wrote:
>>>>>> DPD anksčiau irgi krėtė triukus, kai net nepaskambinę į duris ant jų
>>>>>> užklijavo lapelį, kad manęs nerado. Aš tuo metu sėdėjau namie. :)
>>>>>> Tada jų valdžia bendravo labai kultūringai ir net apmokėjo siuntimo
>>>>>> išlaidas (130Lt).
>>>>>> Su DHL nieko panašaus nebuvo. t.y. jų tetos net klaidos nepripažino,
>>>>>> apkaltino mane ir siuntėją, kad nenurodėme kontaktinio telefono. O
>>>>>> jebėjuje juk net nėra kur jį oficialiai įrašyti, tai negi jebėjus 
>>>>>> dėl
>>>>>> DHL turi versti pardavėjus uždavinėti pirkėjams papildomus 
>>>>>> klausimus? Be
>>>>>> to, telefono Nr, pateiktas kartu su adresu, yra asmens duomenų 
>>>>>> apsaugos
>>>>>> subjektas ir visokiuose babajų terminaluose neturėtų atvirai 
>>>>>> matytis,
>>>>>> tad ir ant siuntinio įpakavimo negali būti rašomas.
>>>>>>
>>>>>>
>>>>>> monaxas rašė:
>>>>>>> Nu ir?
>>>>>>> DPD mano siuntinio vos neišsiuntė atgal, nors buvo tel užrašytas.
>>>>>>> Hermes+DPD tandemas.
>>>>>>>
>>>>>>> Pas mane adreso viena iš eilučių visose formose telefono numeris.
>>>>>>>
>>>>>>> "KEdas" <non@[[trinti] ]katalogai.net> wrote in message
>>>>>>> news:n07sve$rco$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>> Per eBay pirktas daiktas keliavo į Lietuvą. Po 2 savaičių laukimo
>>>>>>> nutariau pasižiūrėti kur yra krovinys ir pamačiau, kad jis jau
>>>>>>> važiuoja atgal.
>>>>>>> Paskambinau į DHL ir sužinojau, kad nieko padaryti nebegalėsiu, 
>>>>>>> reikės
>>>>>>> prekę siųsti dar kartą. Pasiklausiau, kodėl jie manęs 
>>>>>>> neinformavo, kad
>>>>>>> negali rasti kam įteikti krovinį ir gavau atsakymą:
>>>>>>> Laiptinės durys su kodine spyna, todėl iki buto jie nepriėjo, o ant
>>>>>>> laiptinės durų lapelių apie krovinių pristatymą neklijuoja. Parašė
>>>>>>> laišką siuntėjui, kad nurodytų mano tel. numerį, tas neatrašė, 
>>>>>>> tai jie
>>>>>>> po 4 dienų krovinį siuntėjo sąskaita išsiuntė atgal, kadangi nebuvo
>>>>>>> nurodytas kontaktinis telefonas
>>>>>>>
>>>>>>> Pastebėjimai:
>>>>>>> 1. Kodėl jie apskritai priėmė krovinį, jei nebuvo nurodyta 
>>>>>>> telefono.
>>>>>>> DHL teigia, kad jis privalomas.
>>>>>>> 2. Tai vieninteliai man žinomi siuntų vežiotojai, kurie nesugeba 
>>>>>>> įeiti
>>>>>>> į laiptinę arba bent palikti kokios nors info, kad su jais reikia
>>>>>>> susisiekti.
>>>>>>>
>>>>>>> Čia tracking info:
>>
>